Cumpliritu di Ballunmura


Unu di l'attraziati più interessanti di Port Elizabeth hè u Complexe BayWorld. Eccu un locu unicu chì u visitore da u limitu chì entra à u misteru di l'oceanu, è cù ogni passaghju da u hall à u hall, scopri una cosa nova. L'oceanaru è i musei chì custituiscenu u cumplessu annantu à ricivete cintinara di migliori di turisti.

Storia di u cumplessu

A storia di u museu principia in u 1856, quandu una sala di a bibliuteca hè stata attribuita per guardà espunenti di flora è fauna lucali. A cullizzioni hè stata rimbursata continuamente, in u 1897 u museu hà ricivutu stata ufficiale. À u tempu, a gestione di u museu accumene d'attruvarle i telespettaturi ùn solu cù l'expositioni tradiziunali, ma ancu cù esicuzzioni di serpenti viventi, mostra magic lantern. I pupulazioni ghjenti fubbe ghjuntu per vede u attore di a famosa serpente, chì per a so vita era mutticedusa di colti veri di più di 30 volte è ùn speria micca da tuttu. Duranti a Siconda Guerra Munniali, u museu hà fattu un rolu chjave in furnisce i forzi Alliati cù serum contr'à u velu di serpente.

Avvenimenti spettaculi cuntribuitu à u crescita di l'ingaghjamentu di u museu, eventualmente si trasfirìu a una mansioni luxu nantu à u Bird Street. In u 1947 u museu hè stata premiata a visita di a famiglia reale in Francia.

In u 1968, u cumplessu cumprendi un monumentu architettonicu - una casa vitturiana di u XIX sèculu, chjamatu Castle Hill Museum. Dopu autri 18 anni, a Storia di Marina è u Spiaggia di Naufragu, dopu ricunnisciutu com'è u megliu di l'Africa di u Sud, fù apertu.

Cumplessu oghje

U complexu mudernu BayWorld cuntene un oceanariu, un parc perchinu è dui musei, provende l'opportunità per acquistà di a diversità di u mondu acqua è visitate parechje avvenimenti famigliali interessanti.

L'oceanaru hè custituitu di parechje piscadori è acqui, in quali viaghjanu i marrachi predatori, polpo, cavalluccii, pesci tropichi culuriti, etc. U spettaculu hè assai populari cun delfini giovani, pinguini africani è furfelle di fur. In u park di serpente, in più di parechji spezii di serpenti, ci sò lucertuli, cocòcli, e tartaruga marina. Questu hè un parcaghju di cunnessu induve i più bravuti visitatori pò cumunicà liberamente cù reptili tossichi.

In u museu più grande di u cumplessu sò parechji paguti - u Salone dinosaur, u salottu marinu, a galerie d'arte di Khos. Impussibili attraversate attruranu l'attinzioni di i zitelli è adulti. Hè sopratuttu spettaculativu hè u sceletu di 15 metri di a balena, a ricustruzzione di Algoazavra (dinosauru preistoricu lucali) cù un mecanismu sonatu integratu, cannone di bronzu da u galeone Portugallu, hè chjudeu vicinu à Port Elizabeth. In i tribunale sò installate viaghji chì mostra i filmi cugnimi. In a galleria di Khos ci sò imaghjini di cuntable local. Esi stazioni attuale di esibiti archeologichi è geològichi tipichi di a regione sò tenuti in u museu.

A casa cotta victoriana hè u sicondu museu di u Cumunaghju di BayWorld. Stu pitturatu custruttu hè unu di i casci più restu antichi a Port Elizabeth , furnitu com'è una casa famigliali di a mità di l'era vittoria è riflette bisognu di u modu di vita è di manera di vita di un primbru immigranti.

Cumu ghjunghje?

Situata nantu à a costa di Humewood Beach, Bayworld hè di menu à 10 minuti di unità da u centru Port Elizabeth , 4 km da l'aeroportu. In questa spaziu ci sò hotele u hotel di lussu. Per arrivà in busu, o piglià un taxi. Per autucutichi vicinu à u territoriu di u parking complexu hè furnitu. U cumpramentu di u locu hè apertu ghjornu, da 9:00 a 16:30, cù l'eccezzioni di Natale. Ci hè una tarifa nominali di l'accessu: un bigu adultu hè 40 ore, un bigliettu di u zitellu hè 30 persone. L'ingressu à u Museo Castelfranco hè pagatu sferenti è custa 10 è 5 rand rispettivament.

Gruppi di 10 persone sò offruti cuncettazioni.