Attraversu Samui

A siconda isula più grande di u Tailanda, Samui, chì ùn hè micca inferitu in pupulazione per Pattaya è Phuket , hè in nunda una attraversu attraversu di issu paese di culori. Prima di tutti, partenu per restu di a spiaggia, perchè i cundizioni climatichi, u equipaggiu di u praghjettu è u livellu di serviziu, è ancu pussibule, cuntribuiscenu à a rinfresione entralizia è à l'amparazione di numerosi spirantzii di spiaghjani. Ma di passà tuttu u restu nantu à a spiaghja ùn valenu la pena, è assai e pratichi attivi assai rapidamente "fughjenu" di una vacanze è sò famu per un cambià d'impresioni. In questu casu, ci hè una quistione naturali, chì cosa di vede à Koh Samui? Opùbulu una breve generale di e principal attraversu di l'isula.

Parco Marino Naziunale in Koh Samui

U Parc Marine Ang-Tong si trova 35 km à l'ouest di l'isula. Hè un gruppu di isuli, a maiò parte di i quali sò chjassi di coralli è pigliate i scritti strani. Sicondu a legenda, figuri misteriosi, caves è grutti - hè u risultatu d'una battagghia di sangu di dui antichi fusterii, in u risultatu da quale a figura di i suldati si firmò è si trasfurmate in pedi.

L'Excursioni à u Parcu Marinu ùn sò micca boni, ma sò un'opportunità unica di passà un viaghju di u mari trà e misteri di l'isula, indipindente o sottu i guidenza di una guidata cun l'esplorazione per scopre i rincerti di e raghji di u territoriu affundati in u verdu di l'esmeralda.

Samui Paradise Park

Parco di Paradisu hè un territoriu enormi, per unepochi camini induve una varietà di e leoni exotichi si caminavanu librettu i animali chì sò disposti per avvicinà e persone, dà si a pat è aghjenti ricorne refrescati. Certamente, chisti ùn sò micca predaturi: ovinci, cerva, scimmia, poni, iguanas e assai altri.

Cansu di u longu passaghju di i parchiushiunate sò stati aspittendu una sorpresa - una piscina situata in un acantilu chì ogni pudemu nadjà, postu chì u costu di a so visita hè digià inclatu in u prezzu di u bigliettu d'entrata.

Cascate nantu à Koh Samui

U più altu cascata di l'isula, circa 80 metri - Namuang. À a so cima hè una vista magnífica, è i currenti flowing formenu bagni naturali chì puderanu natà. A visite a cascata hè liberu, i soldi serà necessariu per i turisti si decide di cuntracenu una guida.

A cascata Hin Lad hè significativamente inferituale à l'altru prima in altitudine, ma in generale hè assai piacevule assai. U più tempu di visità a cascata hè di agostu à dicembre.

Big Buddha in Koh Samui

A famusa statua di u Gran Budda nantu à Koh Samui hè relatata à u ghjornu oghje - hè stata data in 1972 in u territoriu di u cumbre di u templeu di Wat Phra Yai. Un ìdolu riligiu, 12 metri d'altitudine, chì si senti nantu à una muntagna hè u principalu sacru di a Samui, chì hà un significatu sacru pè i lucali. Ci hè una crede chì, cù l'erecció di a statua, l'isula hà truvatu u prutezzione di u patronu di u celu è da quandu i catastrophes, i discepuli è e adversità ecunomica ùn sò micca terribili.

Mummy monk in Samui

U monacu mummificatu Luang Pho Daeng, chì abbandunò l'astratu in u 1976, hè unu di i principii attraversi religiosi di l'isula. Duranti a so vita, era un omu resu rispettu, guidò una vita ghjusta è pietosa, è in 50 anni rinunziò l'munnu è andò à u monasteru. Mortu durante a meditazioni è da quandu u so corpu, chì hè in un sarcòfocu di vetru, ùn hè micca cunfondatu.

Samui - un museu di farfalla è un museu d'insetti

Questa hè un racimentu incridibile di a natura, induve i creati riuniscenu una verra coltre di fiori esotico è cuminciaru à razza rari spezie di farfaru. In u parcu pudete truvà un specie unicu è unicu è l'alti di u quali hà righjuntu à 25 cm, è vedi ancu u ciculu di vita. E erugpiatti vèndite in i bancari beni assicurati è d'aspittà d'i tempi pupae. È in u museu d'insetti puderete ricusà e vostre cunniscenza di parechji rappresentanti di u regnu d'insetti.

Safari Park - Ko Samui

Safari Park Namuang hè un complexu naturali unicu cù una varietà di servizi di divertimenti. Hè cè famuzu per a so splutazioni dramatichi unichi di animali capacitati è, prima di tuttu, u spettaculu di elefanti.