Sahl Hasheesh, Egittu

Sì ùn avete micca sapendu chì Sahl Hasheesh hè, allura l'Eggitu hà mantutu per voi "terra incognita"! "Valletta Verdi", è questu questu hè u nome di questu locu hè traduzzione, riferisce à i loci di restu chì parechji turisti anu micca sceltu. U novu Resort Sahl-Hasheesh hè un vacanze di lusso in a costa di u Mar Rojo.

Centu di anni fà sta zona era chjamatu Isis. Stu nome hà ricevutu in l'onore di a dea, maggioni patronantichi è sguizziona. Du dumila mila anni Izis hà servitu cum'è u portu più grande di cummirciali in Egittu, è fù asciucatu fora di a strada di a terra cun l'acqua, cum'è a furtuna Atlanti. Ùn si pò dì chì a storia di Izis hè ricca cum'è a storia di l'Atlantis, ma questu ùn impedisce à l'investituri entreprenziali di ghjucà à i sentimenti di i turisti, utilizendu i sicreti è l'enigmi di l'aria per i so propiu propiu. U stretchu dodici kilometru di a costa di u Mar Rojo, induve a custruzzione di l'infrastruttura turistica cuntinua u ghjornu, hè prestu à rispettu à a qualità di u serviziu cù i stagioni cumuni più famusi.

Ùn cunnoscu chì si apprezza sugetturà a risturazione di l'antica cità sottu l'acqua, ma l'idea hè stata capita da u famusu architettu Norman Foster. Oghje, l'alberghi in Sahl Hasheesh cuntinueghja à esse custruitu, ma alcuni di quelli sò oghji attivamente ospiti, allughjaghjani cù qualità di serviziu senza bellezza è e boni lavaghji neve.

Infrastruttura di u fiumu

Sè vo site una pianificazione di vacanze in Sahl Hasheesh, cura di riservà l'appartamenti in l'alloghju per avanziosamente, perchè ùn sò micca tanti di elli, micca più di una docena. I cundizioni di vivenu luxurii sò offerte da "cinque" cum'è Pyramisa, Velló Palacio, Cittadella Azur Resort, L'Oberoi, Premier Le Reve è Premier Romance. Ci hè una custruzzione attivata di cumplimenti residenziale, induve e persone megliu di u mondu pruvate acquistà appartamenti. E i terreni di grandi grandi di petri è i moeschi àrabbi sò dumandesi. Stu disertu, forsi, hè u più caru di u mondu! Hè per quessa chì ùn hè micca nisuna dumanda di qualsunque altru restitu di u vostru situ turisticu.

Sicondu l'idea di Norman Foster, in Sahl Hasheesh quasi u 85% di i territoriu seranu attribuiti per ghjurnali, lagunari, canali è campi di golf. Oghje ghjornu, pudete vedere kopine di e culonni di u postu Hypostyle da u Karnak Temple di Luxor. Quessi gianti si truvanu i turisti in l'entrata di Sahl Hasheesh. In a parti cintrali di u fiumu, Piazza hè divisu in un largu canella bordered da i palme. Quì hè custruitu un cespugliale enormu, induve hè un pezzu chì apre u visu di u Mar Rojo.

In quantu à e spiaghjani, quì sò sardini, perfettamenti nìuli, ma micca tutta u territoriu hè equipatu di tuttu l'equipamentu necessariu per una stanza cunfortia. Questu hè dovutu à u fattu chì no tutti i hotel sò pronti per abrir u restu à i vacanze per via di a custruzzione persunale.

I architetti tombanu l'amanti di l'immersione. Per elli, ci sò creati cundizioni ideali in Sahl Hasheesh. È sempre un bellu clima in Egittu, è a bahía di Sahl Hasheesh propriu fascinante diving. Oghje, u pontu pontone sò sottu custruzzione. Cù alimentazione, ci sò ancu prublemi. Sè stete in un hotel di cinque stelle, pudete diverteite a culle località è europea in i ristorante in i stati. Pudete ancu visità vicinu Hurghada, induve l'alimentazione hè eccellenti. Da quì organizanu viaghjà, perchè da Sahl Hasheesh puderete solu per Safaga è a Makadi Bay.

A cumunicazione di trasportu cù u locu hè tutta solu da minibusie da Hurghada, a distanza da quali hè 18 chilometri. Ci hè ancu un aeroportu internaziunale.