Ricordiu di Pasqua per e vostre propriu mani per i zitelli

À a vigilia di l'affissà di Pasqua, "ochju" anu acquistatu un coloru tematicu. Cù cellu è entusiasmu speciale, i ghjovani è i scoli d'ghjugghianu i ova, preparanu diversi souvenirs è articuli.

Oghje t'apparemu un tempu funu per a creatività è facenu parechji ricordi di Pasqua cun i vostri mani à i zitelli.

Ricordiu di Pasqua per e vostre propriu mani: classi maestri

Esempiu 1

A tradizione di oculare adattazione hè stata parechja assai longu è hè sempre pertinenti. Certu, ci sò assai tecnulichi di colore, ma, per truvà l'aiutu di attruvà babies à u prucessu, ellu scelte a più chjara. Avemu bisognu di fà un bon souvenir per noi stessu - un ovu di Pasqua creatu in a tecnica di decoupage. Per questu ci hè bisognu di: ova di spuma, un pappagallou magicu cun un bonu patronu (pudete piglià un napkin), cola PVA e spazzole.

  1. Prima di tuttu, diluvemu a cola cù l'acqua in una proporzione di trè à unu.
  2. Allora tumbemu u papieranu in pezzi petite.
  3. In seguente, una strata fina di cola cose a mità di l'ovu è cumincià à appricà appiccicà u paper. Continuu finu à chì a parte grezzata di l'ovu hè tutta cumpletta cun un patru.
  4. Dopu piglià un breve paese finu à a prima mità secchi à solu. Allora, cù u stessu principiu, adornate u restu di l'ovu.

Esempiu 2

In regula, a preparazione per i vacanze prumove assai momentu da i genitori, è cusì, chì hè impussibile di a strada, u caprettu righjunghja. Avà vi cuntaraghju cumu per fà rapidamente un souvenir di Pasqua cù i vostri mani à i zitelli in kindergarten o in scola.

Oghji di Pasqua, brillanti, brillani sò fatti in un pocu di minuti, mentri à parechji dimònii. Pigliemu: l'ogliu di plastica spumanti, l'adhesive disassociante, u sequins di culori chì volenu, schelbeti in legno, cepellate di cola, carta, laca fiscale di u filu di pienu, un pezzu di fiamminga per secà ova, è avè.

  1. String ogni ovu nantu à u spetu, cum'è mostra in u ritrattu; appricà a cola cù un sbagliu nantu à ogni ovu.
  2. Pudava una carta di carta nantu à a tavula è, tenendu u spallezzu cù l'ovu in una mano, cumincià à sprinkle a superficie di l'ovu cù lignite. U restu di u sequins si pò esse tornati à u cane, cù i ghjente volte in a carta.
  3. Repetite u prucedimentu cù ognunu, lasciate da asciucà circa 30-60 minuti, inserisci in a scuma.
  4. Quandu l'ova sò in secchi, rinfriscà i schieli da elli, è in u locu di u burcu, dissemi la cola è sprinkle cun linu.
  5. Avà sapete cumu fà un altru ricordiu maravigliu per i zitelli cù i vostri mani - Ovi di Pasqua.

Esempiu 3

Se u u zitellu sò u tempu è a vulete passà a diversione di divertimentu è u beneficu, pruvate à fà un cunigli di Pasqua.

  1. Facemu com'è una basa di colore di zuccherinu. Turnate in ghjornu. Avà avemu guardatu cù cura à a photo è fà e cuts.
  2. Allora andemu in issi longu i vigneti, perchè avemu l'arechje.
  3. Turnate i calzini torna.
  4. A più impurtante hè di cunfidenza di u zitellu - fate cumprarà a lebbra cù u sintepon.
  5. In seguitu, tagliate u tatu eccessu è cusì i cingi, cum'è mostranu in a photo.
  6. Avemu da travaglià tutte l'orli.
  7. Dopu chì avemu da piglià cun i detti. A strada, dorysevat le chevaux le bouquet e cuvereti i capelli - ùn hè micca un prublemu per l'adulte, permettenu chì u zitellu fantasize è piglianu una parti diretta in u prucessu.