Ciò chì hè in i cheri?

U bagnu, chì ghjè amatu di tanti pirsuni, cuntene una quantità di sustegueri utili, perchè hè cunsigliu per quelli chì vulianu saturà u corpu cù vitamini è minerali. I beneficii di a dolce è a unicità di a so cumpusizioni sò cunfirmati da numerosi studii, i risultati di quale sarà interessante per amparà à ogni persone chì si preocesse a so salute.

Ciò chì hè in i cheri?

In questu berry hè una quantità assai grande di potasio, una sustanzia chì hà un effettu benefizièvule annantu à u sistema cardiovascular, per quessa chì e persone cun cardiovascular infirmità hè ricumandatu per manghjà da almenu 100 grammi di cirasa un ghjornu. Calcium, magnesiu, fosforu è sodiu sò ancu presentanu in sta bacca, i tracce elementi chì aiutanu à mantene u sistema immune, impediscenu a furmazione di u colesterol.

A struttura di u ciliu dolci ci includenu vitamini B , cume A, C, P e E, tutti issi sustenziu cuntribuiscenu à a nurmalizzazione di u funziunamentu di assai sistemi di corpu, nclusa i nervi, digestivu è genitourinarii. Solu 100-200 grammi di baghi ​​manghjate per ghjornu aiutanu à eliminà l'infaugure, acceleranu a ristaurazione di u metabolismu, stabiliscenu u travagliu di i riziette, perchè hè cunsigliatu di manghja di quelli chì soffrenu di pesu eccessu o un travagliu pocu effittiva di u sistema urinariu.

Parrannu di a cumpusizioni chimica di u dolce, ùn pò micca mancariaramente micca di qualchì sustegnu - amigliale è cumarina, u primu aiuta à ridivà i neurosi, u sicondu hè un modu efficae di aumentà u tonu generale di u corpu. Grazie à issi sustureni, i frutti sò ricunnisciute à quelli chì anu patitu sottumessi à qualunque malatia o stress severu. In particulare in u menu, una persona pò restaurà a so salute più veloce, normalizà u sonnu, disperse da l'ansia anu fatta è altri cunsiquenzi di a crescita nervosa.