Dieta di maternelle d'infermiera: u primu mesi

Hè statu statu assai pruvatu chì u latti di u pezzu hè u pruduttu più utili per qualsiasi zitelli. Hè per quessa, ogni donna chì hè quì à annunzià a so cumpendenza chì a so dieta duverà esse special. In altri dritti, una mamma di nursing must adhere à una certa dieta, particularmente in u primu mesi da a vita di u zitellu.

Chì ci hè?

Perchè u travagliu gastrointestinali di u babbu hè ghjustu da travaglià, hè assai impurtante chì u latti ci si trovanu "nettu", i.e. senza alcuna impurite straniera, assai di quali puderanu esse solu allergens à u zitellu. Hè per questu mamma hà adigherate à a dieta, particularmente in u primu mesi di a tacchizzà.

Cumu manghjatu in u primu mesi dopu a parturione?

Dieta di una mamma d'infermiera in u primu mesi dopu a nascita di foglia si deve pittatu da u ghjornu. Cusì, durante i primi 3 ghjorni, hè assai impurtante per vìviri assai è spessu manghja. Cum'è una zuccarera, hè megliu aduprà tè dolce, sciroppi, cumposti, è ancu parechji preparazioni d'ereti chì cuntribuiscenu à a furmazioni di a tacchizzata. U voluminu totale di liquid drink drummulziu duverà 1-2 litri per ghjornu. Se u nàscita era difficiuta è dopu ad avelli a donna hà avutu ruvaghi , in a dieta, pudete puru includite caldo di pollo. U fattu hè chì cuntene una gran quantitatu di gluten, chì cuntribuisci à u strettazione di strette di ferite.

U ghjornu di u 4 ghjornu di a dieta maternale postnatal cù l'ambrati, pò inject intaglio. U più utile sò l'avena, u scherzu è u granu. Sò preparati solu in l'acqua. À l'imprese, pò aghjunghje vegetables, chì sò in generale cottu per una coppia o stufa, ma in nisun locu ùn fretta. Per u periodu di l'ameglie, i mariti sò generalmente pruibitu di manghjà i pezzi fritti. Ogni vittite cum'è patate sò megliu micca esse cunsumati, perchè cuntene assai latti. Inoltre, ùn deve micca manghjatu colti, chì cuntribuisce à a furmazione di gas, chì guariscenzia di purtari à inchinu in u zitellu.

In una settimana, quandu ani ambrati, una dieta stretta di a mamma pò cumprà di pisci frita è foglia, ma micca più di 2 volte à settimana. Inoltre, hè permessu di manghjà u furmagliu, u pane negru è di a castagna (altru cum'è i grechi).

Dighjà u partiru da 1 mese cù l'ameglie in a dieta di e mammi cuncipitu includeu oliu, pollulu, baga è frutta. In ogni casu, hè bisognu di observà a reazione di l'organettu di u zitellu à un novu pruduttu in a dieta di a mamma .