Comu trattà a tette in i zitelli à casa?

Cough hè necessariu per u riflettu di u corpu, purificazione di i vigneti di u zitellu. Se u picchissu chjina parechji volte à u ghjornu, sopratuttu dopu una sera di ghjornu o ghjornu, questu hè normale. Dopu tuttu, cusì, i pulmoni è i bronchi sò liberati da u polu o d'altri particelli microscòpichi si stalla in un ghjornu.

Ma se a tosa si cumincia à esse di una natura regulare è s'intensificheghja, perchè più prubabile chì u zitellu sviluppa un friddu è esi cunsigliu di mèdulu. A maiò spessu, a tezza ùn cumincia micca in u so propiu, ma in cunglisa cù un nasu di rinfriscanti è u malaziu generale, ancu s'ellu si pò esse un sintomu unepu di qualchì tempu.

Cumu tratta una tezza in un zitellu sottu un annu?

Cù i zitelli ghjovani, avete sempre cunsultate assai è ùn puderebbe micca cumprà medicazione. Solu dopu cunsiglià u duttore cuminciamu à cumincià u trattamentu I Babies cun cura bè, sò prescriti duttori chì dilute sputus, perchè un zitellu di questa età ùn pò micca esse spustamenti sopra un gran numaru. Per aiutà a so mamma vene un maschile vibratore (percussion) di a so back and chest, chì hè realizatu durante 7 minuti, parechje volte di ghjornu.

U figliolu cù bronchitis aguda frecuentanu appuntamentu applicazioni in u cunchju cù Dimexidum, chì hè dilujatu secutu per a partenza per età. Inoltre, l'agenti antivirali sò prescritti in a forma di suppositori (Viferon).

Cumu trattà a tette nuda in i zitelli?

Per fà a tezza produttiva, questu quì, cù u sputtu da u sputumu, i passa di e vogliu avè a essiri umidissimu cusì possible. Per questu scopu hè bonu per utilizà inalazioni cù acqua minerale, per esempiu, Borjomi, chì hè chinu d'un nebulizatore.

U zitellu deve riceviate assai caldu, ma micca calziusi cali in forma di cumpagnie di frutta, infusions a base d'infusions è compoti. Aria in u quatu induve u zitellu hà da avè una umidità di circa 65% è una temperatura di nimu più altitudine 22 ° C, perchè u mucus ùn ùn esaltà è a superficia di i bronchi ùn si secca.

In più di l'umidità, i drugichi cun un'antivo antitulfu sò ricurati: Ascoril, Sinekod, Herbion, razzi di licorice, Bromhexine è certi altri. L'agentu deve esse usatu d'usu da a dosa ligata à età.

Cumu tratta una tacca (wet) in un zitellu?

Quand'ellu hà sappiutu di piglià l'sputus umiltatu, è hà cuminciatu à fughje, ella hà bisogna aiutà à esse crescita cum'è l'effettu. Per fà questu, utilizate l'armate seguenti in forma di sciroppi, pillettes è nebulizazione:

L'usu di l'inalteru nebulizaturu hè statu u megliu, perchè in questu modu, a medicina accumente dinò in i stondi di respirazione, ignore l'attrachju digestivu.

Cumu tratta una tùdica alergica in u zitellu?

Quandu spessu, cù infezzjoni virali, una suscetizabbilità più grande di varianti allergens cume. Chistu pò esse un dettu bulu banale, alimentu o medicina.

In u trattamentu di a tette allergique cù i medii antiinflamatorii sò prescritti l'antihistaminti, chì reduciu a percepzioni di u corpu di allergiensi è a accolta chì pò piglià assai tempu.

In più di u trattamentu, in una casa induve un zitellu cù una testa allergique hè stata, a purità umida esse realizatu regularmente, è qualsiasi cuntattu cù irritanti, cum'è u fume di tabacco, chimichi di u casu, perfume è simili, hè minimizatu.

Cumu tratta una ternera persistente in un zitellu?

Dopu dopu à u periodu agutu di malatie in u zitellu trasmessa è a riescura hà vinutu, succede chì hè micca cumplicatu, per quessa, di u tempu à u tempu in u tullu di cecciu. Questu pò durà assai in tantu tempu.

Per aiutà u corpu hè prestu trattatu cù i fenomeni residuale usendu diversi mètudi folklori:

Avà sapete chì a tette in i zitelli pò trattà in casa è cumu fà. Ùn impugnu a cunsigliere di u medico per non prurruglienu a malatia è ùn ne perchè micca cumplicature.