Feste internu

U timore pò esse chjamatu una funzione protettiva di u corpu, quandu una persona si mette in una situazione piriculosa. In u risultatu, hà persu u desideriu d'attu, esaminà è vive. Hè per quessa hè impurtante per sapè cumu supira u temu internu è l'ansietà, per sguassate di i manli invisibili è cumincià à vive in una nova manera. Ci sò parechje mutivi diffirenti motivate teme, pò esse, per esempiu, dubbitu, azzioni psiculogica, traumni, ecc.

Cumu libbirà di u scantu internu?

U primu chì hà bisognu à fà per trattà a so cumpagnia hè di cuntene i vostri porsi , sanu solu i vostri nemichi in persona, puderete alcuni risultati.

Cosa da fà cù teme internu:

  1. Pensate chì e pruspettive sò più cercani à u vostru scantu. A persona hè solu teme di una situazione particulari, è micca di ciò chì succorsa à ellu in l'avvene. Per esempiu, se ci hè un scantu di vola in un aeroplano, avete bisognu di pensà micca nantu à ella, ma nantu à e cose è u restu, chì si spetta à a fine di u percorsu.
  2. Pensate di e cose boni per rilassate è empressione i pensiunarii male, avete bisognu di pensari qualcosa pusitiva.
  3. Per fà scopre di teme internu, i psiculoghi vi ricumandenu d'apprenu cumu meditate . Questu permette di trattà tutte e cose più calmosi.
  4. Scopra à analisà a situazione è à guardà u vostru propiu pienu da l'esternu. Questu averebbe definisce a causa di u scantu, analizà u Statu è scumpiggiate.
  5. U megliu mètudu di ridiri di i porsi ùn hè micca per evitari situazione temptoriu è di fà cose cum'è spessu. Questu fà chì chjaru chì tutti i porsi sò vain è a vita si spende senza perdita è cambiamentu.
  6. Parrannu à cumu si supende u temu internu, vale degnu dite un pumparale uttenimentu - in l'attaccu hè necessariu di respira indurizatu u diafragma, mentre chì cuncintrà in ogni rispettu è l'exhalazione.
  7. Fate a cosa chì portanu piacè, è furtifiche u sistema nervu. Tuttu chistu vi aiuta per sintonà in un modu posittivu è ùn avianu nunda à teme.