Parolle nantu à u ghjornu di nascita

Auguriu hè un ghjornu speciali in a vita di una persona chì hà una energia speciale. Ci sò diverse preghjudizii è cungiuri di u anniversariu, chì aiutanu à cumplitamentu u gustu estimatu, attraversu a bona furtuna, migliurà a vostra situazione materiale è truvate u vostru amore . I ritimi prisenti ponu micca esse realizatu n capu altru ghjornu, perchè ùn sarà nisun risultatu.

Prughjettanu un anniversariu nantu à a ricchezza

Auguriu hè u tempu ideale per migliurà a vostra situazione finanziaria. U tempu ideali per u ritu hè u mumentu di nascita, chì hè registratu in i ducumenti. Sì stu tempu ùn hè micca spertu, vale di piglià, almenu un intervallu. Avanzate, preparanu trè veteli di cera bianca per ch'ellu fate micca curpule è micca micca. In questu casu, l'anziani chjamati ùn deve micca usatu. Inoltre, avete bisognu di piglià una tela è un platu biancu senza un patronu. Per cumincià u rituali segue in a so stanza solu. Coperta u tavulu cun una tela e puscia u platu nantu à a cima. Stand à a tavola versu u livante. Imaghjate cumu si u soldi viulca u fiumu è, literalmente, quiche pè i vostri mani. Pigliate e candele è eterene per un pezzu vicinu à u to pettu, perch'elli calianu, è da ghjente, torce cun elli. Chjama a candela, mette in u centru di u pianu è leghje a trama a seconda volta nantu à i soldi nantu à l'anniversariu:

"O Signore u mo Diu, dà a to benedizzione. Venite per a porta di carru, asciuttu à a me tavula, coperta cù tela. A vela cuminciò cunsacrata per fà vene, sì u polu dolci è u tubbu fratellu. A luna di mezzanine riturnò in u celu, a felicità mi piace à a casa. Da u seculu à u sèculu, e mo parolle seranu sempre!

Hè impurtante di leghje a trama senza esitazioni. E Candele si stallanu di cumpressione, perchè sempre di valurizà cusì un omu riccu. Hè impurtante chì in u rituali, nimu entre à a stanza è nunda ùn distraera. U platu è a tovaglia pò esse oculistica è utilizzata solu à u anniversariu dopu.

Prughjettanu un anniversariu per l'amore

Parechji ragazze sulitarii utilizanu l'amuri magicu per avè un omu li piaci, perchè sti rituali sò pruibitu à esse realizatu nantu à u so anniversariu. Per truvà un omu degnu, pudete cunducerete un rituali, chì deve esse accuminciatu à mezzanotti solu. Hè necessariu accuncià una candela di culore rosatu o biancu è, guardendu a flammazione, cumencianu visualizendu u vostru omu ideale. Hè impurtante chì l'imaghjina hè chjara cum'è possibili cun dettu chjucu. Dopu questu, piglià un carta di rosu o rosu è un pezzu. Scrive tutti i caratteri di caratteru è l'aspettu chì un omu ideale avissi bisognu. Rinvià a lista, è da quì. Argumenta u paper da a cannila è u mette in un vapore di ignifugé. Duranti u tempu chì u paper burns, leggiu sta cunghjunta di u vostru anniversariu:

"L'amore speru, l'amori venenu, l'amuri si scontra, l'amuri hè tuturatu. Cusì sò!

I frasi risturanti sò dispeliti in u ventu. Cumpressate a cannila è u mantene in un locu secretu. Hè ricumandemu per a chjave pericienta è dumandate à e Forzi più Altisine per aiutanu à l'altra meza.

Argumentu è rituali di u ghjornu di nascita per u cumpletu di u desideriu

Se ci hè un desirditatu immensu, po hè pussibile d'incrementà a crescita di a so cumplittamentu cù l'aiutu di un ritu simplice, per quale hè necessariu piglià trè chjavi di a chjesa, l'acqua sante, dui palangitoli di cinnamale, u pappagallou nìvuru, è un saccu di tela rossa. Per principià a ceremone devia esse à mezzanotti prima di l'anniversariu. Prima ligera i candilotti è preca. Dopu questu, pusonu una piscia di pepite in un platu è in u sicondu - i canni di cinnamonu. Fighjendu a flame di a cannila, dì cusì custera:

"U gran spiritu di l'aiutu di u Signore rializeghja u mo ardore vulutu, perchè u Patre Celestialu aiuta à quelli chì dumandenu aiutu. L'aiutu vi vene in mè in modi spettaculi, u mo scopu credi in a rialità, guidari avvenimenti per realizazione. Hè u Spiritu Santu annunziatu à u servitore di Diu (nome) ciò chì li dumandassi. Aghju dumandà un mantellu per u me desideriu, dumane à Diu per ellu è esce per esse realizatu. Amen. Amen. Amen ".

Pigliate un pocu acqua sante, crucifissi è dicenu ste parolle:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." San Nicolau u Salvadore, Most Holy Theotokos, vi dumandu. Aiutà u servitore di Diu (nome) avete verificatu (nome chjamatu). Amen. Amen. Amen ".

U passu prossimu - pene di pezzu misu nantu à una tavula è intrecciate u saucer. Hè simbuliggià ridentà di tutte e scuru è displegianti. Eppo i pene à a strada. Pigliate i caneccherie di cinnamale è i purtemu nantu à una candela. Dite chì a vostra vulete è leghje una trama:

"O Signore di Diu, a Santissima Madre di Diu, Tutti i Santi, tutte travagliadori, senti u mo pricine, sèntenu di e mo sentenzi, aiutanu, servitore di Diu (nome), cumprende i mo (mi) desideri. Amen. Amen. Amen ".

Pujene u bastone in un saccu u pusaraghju. Mantene a maschissima preparazione sottu u pillow antes di l'intinzione hè fatta.