La magia di a Trinitati

A Santa Trinità hè u ghjornu chì i ritimi magichi sò speciali effittiva. U curatire di i tempi antichi credi chì in questu ghjornu i pianti sò dotati da un putenza curativi speziale, però sò spessu usati in magia è rituali in a Trinitati .

Assicuratevi cunzidiri li règuli basi per avè u vulete. Prima di tuttu hè impurtante imprudà magia cù i boni pinsamenti, altri ùn sera micca travagliatu. Ùn hè menu impurtante hè a crede in un risultatu pusitivu, cum'è l'observanza di tutte e regule di magia, per quessa, ùn dì micca à nimu di i rituali.

Magia è abbinimenti nantu à a Trinita

Ci sò parechji rituali diffirenti, per esempiu, soldi, amore, salute, carriera, etc. Ci hè ancu ritardi per realizà u desideriu cherished. Pigliate parechji riti effittiva.

A magia di a Trinita per i soldi aiuta à migliurà a situazione finanziaria. Per fà u rituali, avete bisognu di preparalli muniti di u culore giallu, è u valore ùn importa micca. Scambià in e rigioni di a vostra casa, dicendu tali plotea:

"Sughjeru à l'alba, aghju davveru à l'erba caghjà, quandu travaglie caghjà, ùn dà micca una creazione unica di Diu, avete alimentatu l'acelli, l'animali, è tutta a luminosità blanca di i persone, per chì u mo errariu crescenu è si ferma. In u nome di a Santa Trinità, corono i mo parolle per sempre è sempre. Amen »

Ùn puderete micca cuntattà i muniti davanti à a festa di Ivan Kupala è solu solu in questu ghjornu devendenu esse cugliu è ghjucatu in acqua corrente, per esempiu, un fiume.

A magia monetaria assai efficace per a Trinitati cumpone un altru ritimu simplice, per a quale hè necessariu di culleghjà un orge-goldge è andate à a chjesa per u servitore di a matina. Senza u bunture nantu à u vostru pettu, è da seguita, l'utilizate per una cammara di veda à u bagnu.

Usendu magia nantu à a Trinitati, pudete creà un amuleto per a felicità di a famiglia. Per fà questu, avete bisognu à preparà un ovo frittu, chì cunsiste in dui ova, simbulizendu un omu è una donna. Durante a so preparazione nantu à una padedda, hè necessariu di leghje una trama:

"Trinità sia, tenite pietà di noi; Signore, pulite i nostri peccati; Santu, visitate è guarantisce a nostra maladie, per u vostru nome. Signore t'hà pietà (triplu). Gloria à u Patre è à u Figliolu è à u Spìritu Santu. È avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Salatura di u ova hè necessariu per u ghjornu, u sali, chì anch'ella una tremenda energia. Aghju persatu cipolle verde, alla è tagliato chopped. L'ova fritta preparate devendenu imbiancata in un pani di centu è u pani cunsacrati chjappu in mette. Scrivite tuttu in una spugna, è pigliate puru patate in uniforme. Cù tutti i tratti andà à u duminiu per pree decurati cù biddezza è cene una famiglia sana.

Ci hè un appiccicatu cuspiraghju, chì devi esse leghjite u cimiteru. In a Trinità andate à e tumbinate di i parenti è i decòglie cù un ramu di u beddu verde. Pigliatu da a casa una crosta di u pane, crumble l'acelli. Dopu quì, prustesi davanti à a tuccu nantu à quattru lati è dumandate à u prugettu mortu per l'aiutu. Dite ste parolle:

"Sughjemu, preziatu, andaraghju, crosse in mè," necessariamente cun appellu à e forze superiore, cun un principiu luminoso. Avete aiutu, (u nome di a persona morta chì dumanda aiutu). Ùn avete micca desideratu qualcosa bè, ùn m'avete assicuratu, ùn sapemu micca, ùn m'hai micca datu? Ai aiutu, affinch'ellu ùn sapia chì falla, quellu soldi fiappiu, fate a mo furtuna, rapida è ricca ".