Cumu capisci chì sia corruptu?

A corruzioni - un impussibile negativu in una persona, chì si tenene intenzione. Parechje persone incontru cumpretu rituali per punisce i so nemici o rivali. A data, ci sò parechje modi diffirenti chì pudete stabilisce a prisenza di spoor.

Cumu capisci chì sia corruptu?

Prima di tuttu, l'effettu magicu negativu hè riflettatu in a salute. Inoltre, i prublemi sò disposti in a sfera chì i maligni di invidie. Se in a vita, hè stata una stoffa negra è i ragiuni di a so presentazione ùn sò micca claramente, ponu comproballi u ritu rilevanziu cù u pèntulu postu chì si usa da l'antichità. Hè megliu cumenciu durante a luna piena in una sera profonda. Pigliate una carta di carta è pigliate un diagram di a persona nantu à questu. Dopu questu, avete bisognu à chjamà u vostru nome. Per fà questu, piglià l'oliu vegetale, christian l'omu pittatu è leghje a preghiera "U nostru Babbu", è à a fine, per verificà se u danni, dicenu dinò parolle:

"Perchè ghjè ellu serà un servitore di Diu (nome), vi sarete dolore per mè, i mio avversità è i prublemi seranu i vostri prublemi è e vostre adversità".

Dopu chì, in ogni cantone di a tavula quandu u rituali hè realizatu, posanu nantu à una chjesa di a chjesa è poghja in u stessu ordine cumu putevanu. Finu à l'omu dipinti da parechji partiti scrivite e parolle "sì" è "no". Uttenite a partita in u centru di a tavula è manteneu u pènitu da quì sopra. Avà scambià direttamenti cumu per sapè se esse un malefice o corruzzione. Accumincià u swinging u pèntulu è dumande e dumande. A quali rispundenu u pendulu attalanu, allura a verità. Fate si hè sporta, funzioni di u rituali è u nome di l'inemicu. Dopu quì, trasversalà u pèntulu tri voti, a persona sculasticu è dùbitu da ellu per aiutà.

Cumu prutegge da u danni?

Ci hè parechje modi chì vi pudete prutezzione di l'influenza negativa di u cantu:

  1. Pudete a vostra decorazione prediletti in l'acqua cunsacrata, è ghjunghje un putistà putenti.
  2. Un filu forte hè un filu rintu ligatu à u polu.

Puderete leghje un preghjunu à l'anghjulu di guardià è dumandate a prutezzione.