Pugs - cura è alimentazione

Cù a compra di una mascota, acquistà un altru membru di a famiglia chì deve bisognu di cura è cura. Parechje persone anu interessatu in a quistione di manera di cura per una pug. Prima, viaghja a valurizazione di e caratteristiche di sta razza interessante.

Pugs - caratteristiche di a razza

In apparizione, un pug can say chì hà un fiatu quadru. Eccu sò cani picciotti, chì a crescita alcuni solo 36 cm., Cum'è un average, este cani ùn pesa più di 7 chilò. A testa hè una forma redondeada. A cuda hè torciata sopra. Ci sò e aricchi di u fogghiu. Pugli sò di diversi culori: albicocca, beige, nìvuru.

A natura di sta razza hè distinata da a capacità di rispettazione, ludità. L'aggressioni di sti cani ùn anu micca esse o ancu à l'omu o à l'animali. Cumu cun elli hè faciule di cumunicà è esse amici per l'adulti è di i zitelli. L'attività puggi particulari ùn sò micca diffirenti, perchè pò esse mandibuli, stinnutu di u sufettu durante un bellu tempu. Arcuni alcuni aumentatu hè osservatu à una tempranza età, quandu u ghjinuu puderete ghjallà in a casa, mostra un desideriu di ghjucassi.

Pugs necessanu più d'attenzione, affettu è di cumunicazione cù u patrone, cumprà compra sta razza hè solu quandu puderete alcune a prublema di l'animali. Pudete ottene un pugu à ogni età. Hè diventeranu un amicu d'amici, per u zitellu è per a persona anziana. Hè necessariu sapiri chì i ghjacchi sò pussibuli è ponu esse ghjilosu di u so maestru, esigavanu più attenti à sè stessu.

Pugs necessanu educazione, perchè anu da manghjà di qualchì delizia. Per via di questa dèbbula, dumandanu spessu, usando l'ochji è l'ochji chiancennu. U locu più altu di residenza per sta razza hè una casa o un appartamentu. Pugs sò assai populari è populari, per quessa, prima di cumprà un cucciolo, hè impurtante sapire chì cure è alimentazione saranu necessariu per l'animali. Ci hè da nutà chì sta razza hè eccellenza per ghjunghje in principianti.

Pug - cura, mantenimentu è alimentazione

Questa hè una razza non selectiva chì ùn deve micca bisognu speciale. Cunduci un pug, prima di selezziunate un locu per ellu è e catuzzi per alimentazione . A attenzione particulare deve esse pagatu à l'ochji di u cucciolo. Hè bisognu di esse squanditatu ogni ghjornu. In un periudu quandu u ghjovanu ùn hà micca un barracciu, pece solu una settimana.

Ci hè da nutà chì i moulting sò spessu moults a lot. Allora, pruvate pittà u capeddu di ghjornu, in quelli periudi. A prisenza di e tulliculi nantu à u fogghiu, prupone l'assistente seguente: lavbe a pelle à volte una settimana cun un padutu di cuttuni mannatu in un lotione spugna. Questu avere esse done after walking o eating, per evità l'accumule di contaminanti è u sviluppu di infezzione o fungus. Per fà una pug hè micca più di una volta un mesi. Duvice un mesi hè necessariu di pulizziari i denti è l'uce di u ghjacaru, senza chì scurdate di prununà l'arraggi. U cane hà bisognu di freti, ma micca camini longu. A cammera avissi da circa 3-4 volte per ghjornu.

Hè impurtante sapè chì i pugghi ùn pacenanu u calore. In u stessu tempu i passeggiassi di ghjunghje ci anu ancu esse pinsatu, perchè l'ipotermia hà un effetti perifizii à l'animali.

In seguente à i punti principali di cura, avete bisognu di parlà chì à alimentà un pug puppy? Di sicuru, a nutrimentu di un cane ghjovanu deve esse cumpletu è equilibratu. In questu casu, avete bisognu di cunzidirte scelte per manciarii secchi o alimenti naturali. Quandu sceglie a seconda opzione, deve esse nutatu chì a dieta debe cumprà: carne magdalena (ciavule, pollulu), ligumi, salvo patate è cipudine, prudutti di latti, civiere. U numaru di comiti un cucciolo deve esse limitatu à 4 volte di ghjornu. Pudete accuncià u pug adultu cù i listessi prodotti, solu un pocu menu spessu chì u cucciolo - 3 volte.