Pancreatitis in i misgi

Ci hè chì a ghjusta maladietà ùn privassi micca solu e persone, ma assai animali. Addiscendu, pudete truvà pancreatitis aguda in i misgi domestici. Ci sò parechji fatturi chì contribuiscenu à a inflamazioni di u pancreas. I scientisti cuntinuanu à studià staccà sta malatia. Chì sò i principali cause di pancreatitis in i misgi? In generale, l'espertevuli associanu questu cù nutrimenti impurtate è eccessivu, a consequenza di l'avvilanamentu, a longa ingesta di medicazione o cù ferite chì pò dinamichi ancu un attaccu. Hè cresce chì i misgi Siamese sò particularmente propensu à sta malatia. Ùn avessimu micca necessariu a usi medicini per qualsiasi raggiuni, se ùn ci hè micca bisognu agutu per questa terapia. Infezione virali pò ancu pruvucà a pancreatitis in un cat. Avete bisognu di guardà i vostri animali cù cura quandu sò esposti à una infizzione pratichi.

I sintomi di pancreatitis in i misgi

A solitu, a malatie causava vòmitu , diprissioni, diarrea, chì porta à a desidratazione, u dulore quandu analizà l'abdomen. Cumpara di shock. A data, ci sò dui tipi di sta malatia - aguda è chronice. In u primu casu, tuttu principia di colpu. In u sicondu - i sintomi sò manifestanu à pocu, ma cambiamenti in l'organi internu (pancreas) sò digià irreversibile.

Trattamentu di pancreatitis in i misgi

Pudete puru selezziunà u trattamentu solu dopu un scrutinemu cumpletu di l'animali, chì cumpresi micca solu un esame eccezziunale, ma dinò un teste di sangue è urina. A cosa principale ùn sò micca solu a lotta contru a malatia, ma dinò a prevenzione di e pussibuli cumplicature. A diarrea kawkawa l-insuffiċjenza u l-infiltrazzjoni elettrolitika. Per impidiscia questu, utilizate ghjuvelli (suluzioni coloidali è altri solu). Comu anesteticu, diversi anesthetichi sò usati. Quandu u vomiting cunfruce cerulek, sulenium, ondansetron, è ancu di l'impedituri di l'acidu di u cloru (omeprazole, famotidine). Per contrarà a trombosi intravascular, l'heparina deve esse pigliata. In casu d'infizzioni, i antibiotici anu da esse amministratu.

Un locu assai impurtante in u trattamentu di a pancreatitis in i misgi hè a dieta ghjustu. In u nisun casu, u pacienza ùn sia più famu per più di dui ghjorni. Dopu à fini di u periodu agutu, hè bisognu di equilibriu l'alimentu per ch'ellu hè riccu à uttimi utili è digeribile. I prudutti sò devassati. U rossu adduluratu è u furmagliu salitu in una proporzione di 1: 1, l'alimentariu alimentariu di carne, non pezzu grassu, u pollulu, i cereali, i vegetali. Da u latte, u pesciu è a patata hè sempre valenu d'abbandunà. Certe volte prupone un cat un casgiu chjappa. Hè assai impurtante di acquistà una petite dopu ogni manghjà, almenu in porghje.