Regoli di u ghjocu in a "battaglia"

"Battleship" - un ghjocu exciting for two players, chì in a zitella ùn sanu micca ghjucatu pienu. Questu l'entretenimentu hè unicu, primuramente per u fattu chì ùn esiste un equipatu specialu per a so urganizazione. Hè abbastanza solu una penurtima ordine è una carta di carta, è dui mutandine sò capaci di scambià a battaria più reale.

Ancu tutti in l'anni di i nostri figlioli, almenu certi volte in pusendu davanti à una pittura stampata, cun u tempu i reguli di stu divertimentu sò spessu oblenu. Hè per quessa chì i genitori ùn sò micca sempre fà una sucità per i so figlioli grown-up. In questu articulu, vi rigalate e règule di u ghjocu "battaglia" in pezzi di carta chì eranu familiarii à ognuna di noi parechji anni fà.

Regoli di "battuto di u mari" nantu à a carta

U jocu di piacè "battellu di a marina" hè assai simplicemente, perchè tutti i règule di u ghjocu pò esse riflessu in parechji punti, à dì:

  1. Prima di l'iniziu di u ghjocu, ogni unu di i ghjurnatanti prupostu in u librettu un campu di ghjocu di 10x10 quadrate è poni nant'à una flotta di i navi cumposti da unità cum'è unità cum'è:
  • Tutti i navi sò colpi nantu à u campu cù a regula seguente: e tavule di ogni bughjone pò esse situatu solu nantu à verticamenti o orizontali. Ùn pittate micca e dipenditu in diagonali o cù culori. Inoltre, un navi ùn tocca l'altru cun un angulu.
  • À u principiu di u ghjocu, i participanti stabiliscenu per e so lotterie chì saranu a primu a go. Siculi movimenti sò presi in u turnu, ma cù a cundizione chì quellu chì hà toccu u navi in ​​l'ingannu cuntinueghja u so corsu. Se u ghjocu ùn tocca micca in e cose da e nave di u contru contrario, devi trasfiriri u passu à l'altru.
  • U ghjovanu chì face u muvimentu chjamate una cumminazione di una lettera è un numaru chì indicanu a presenza di u situ di u navi in ​​l'inimitu. U so avversu evalueghja u so campu di ghjocu, induve hè statu u sparatu, è informa à u sicrittu di u mutu u cuntenutu à a nave o micca. In questu casu, se qualunque elementu di a flotta fù spada o tocca, hè marcatu nantu à u campu cù una croce, è se u colpu cadutu in una cascia vacante, un punttu hè colpi in questu.
  • In u ghjocu di "battaglia di u mari" vincitore u quale hà sappiutu à fughje tutti i navi di a flotta opposta più veloce. In u casu di a continuazione di a battaglia, u primu muvimentu hè fatta da u perdedor.
  • Inoltè suggerisce chì avete acquessu cù e règule di u ghjocu in i ghjucazioni interessanti, in quale pudete ghjucà cù a famiglia sana - darts è tennis di pittura.