I pedagogii patrioti di i preestrieri

L'educazione patriota di i zitelli in prighjilly, cum'è a generazione ghjovira, hè una di e cumpetenze più urgente per u sistema di furmazione.

Quite grandi cambiamenti chì avianu in u paese in l'ultimi anni ùn anu micca bisognu di i valori murali, avè ancu influinzatu a relazione di u ghjovanu cù l'avvenimenti stòrici di u paese nativu.

A causa di u fattu chì l'idee nantu à u patriotismu , amuzione è generosità sò distorti in i zitelli, a criazione patriota di i zitelli in furmazione hè diventata più u più impurtante ogni ghjornu.

Chì hè u rolu di a criazione patriota di i pre-maistri?

Cum'è sapete, in ogni paese, l'educazione murali è patriota hè unu di i mumenti clave di a cuscenza soziale. Hè stu aspettu chì sottumessu à l'attività vitale nurmale di a società umana è l'statu com'è un ingiru.

Per quessa, l'educazione di l'indipendente in i zitelli più preziosi è in i zitelli più prestu basati annantu à l'educazione civile patriota.

Chì ci sò e funzioni principali di l'educazione patriotta?

A funzione principalu di a criazione patriota di i zitelli in furmagliu hè a furmazione di l'amuri per u kindergarten, i genitori, i pezzi vicinu è, in generale, à u locu induve ellu era natu è à u so statu.

Questa hè a crescita di sentenzi patrioti in i figlioli in furmagliu in u tempu di l'ex URSS. Ùn era micca un ghjornu chì u zitellu ùn cantava l'innu di u so statu. À u stessu tempu, assai organizazioni patrioti eranu rispunsabuli di favurizà l'amore per a so Patria. Forsi, ùn era micca un ziteddu chì ùn era micca in l'associazione pioneera.

Per u periodu di perestroika, u statu burrughju tutta a cultura naziunale-patriziali di i zitelli in prighjilla. Solu versu a fini di l'anni 90i i gruppi patrioti è i circeri cuminciaru à prisintà in i scoli.

Cumu si deve esse realizatu l'educazione patriota di i pre-ikastola?

I medichi chì anu usatu per l'educazione patriota di i zitelli in i pre-umani sò abbastanza numerosa. À u listessu tempu, tutti quelli sò basati in tale manera chì u zitellu stessu, senza sospettà sè, hà iniziatu à mostra l'amore per a Patria.

Hè sappiutu chì i zitelli di età giovane a perceioni a realità circundante, prima di tuttu, in emozioni. In u risultatu, i so sentimenti patrioti sunnu manifestati in l'admirazione per u locu induve ellu natu è vive. Comu regula, per a furmazione di tali sentenzi, u zitellu vole assai più d'una occupazione.

Per quessa, per esse educatu un veru patriottu di u so paese d'un criaturu, hè bisognu di influenzà in modu sistemàticu è propiu à ogni occupazione. Cusì, per esempiu, in a classi cù i zitelli di i gruppi di kindergarten di più vechje, pudete sparte in "My hometown (village, land)", in quale per discurallu di i so attraversu principali. A classe ùn deve esse micca longu, è siddu si possi torna in una forma di jocu. Cusì pò esse dicompondenu o publicate e di foto di alcuna cosa architetturale, storica di a cità, regione o di terra, è dumandate à i zitelli per inizià, chì sà ciò chì hè ridutta nantu à i ritratti.

Cusì, qualsiasi attività cù u zitellu, secondu u ghjocu o una lezioni cognittiva in a kindergarten , deve cuntribuiscenu à a furmazione di u patriottismu in u zitellu. Solu in questu modu hè pussibule crià un veru patriottu di a so Patria da u zitellu chì ùn deve solu sìanu orgogliosi da u locu induve ellu era natu è risuscitatu, ma saparà ancu di a vista culturale di a so tarra, trasmissione cunniscenza à i so figlioli in l'avvene. Per questu, solu e lezziò nantu à a kindergarten o l'scoli ùn sanu micca bè.