Plum bones - bona è mala

Parechje persone, avendu aghju cun prugnoli, pruvucalli l'ossi, cunziddiamenti micca boni inutile, ma questu hè un sbagliu, postu chì i so nuclei cuntenenu parechji sustanzi utili, perchè sò in a medicina lucali. Hè impurtante cunnosce u beneficu è u danu di i nuclei di i prudutti di prugna per chì u trattamentu ùn ùn pruvucarà e prublemi di salute. Bastamente, utilizandu bones for cooking tinctures.

Benefiċċji è dannu di l'amare di prugna

U modu particulari apprezzatu, preparatu nantu à a basa di l'osse, sò usati in a medicina orientale. Hè cresce chì a tinta di prugna hè un spettaculu expectorante, per quessa hè cunsigliata per piglià in u trattamentu di a tez e bronchite . E sempre i mei prudutti preparati nantu à a basa di l'ossiculus, aiuta o assiste cù doluri in un loin è in altri siti di un corpu. L'usu di a prugna semilla hè a presenza di vitamina B17, chì hè capaci di i lotti di i cèl·luli di u cancer, cusì a tintura hè cunsiderata un mezzu di prevenzione.

Per a preparazione di tintura ùn anu micca usu di l'osse, ma ancu fruttu, chì solu diluta i so pruprietà utili. Questa zucca cuntene vitamini , inclusi l'acidus ascorbic, minerali, acidi, tannini, pectin e altre sustanzi. I benefici di a tintura di a petra da u prugna è di a polpa ponu esse stimatu in u trattamentu di stinpiè, i prublemi cù u intestinu è a buca. Hè ricurdatu à piglià à a forza di rinfurzà a immunità è à trattà cù i friddi è malati di a gola. L'aderenti di a medicina tradiziunale utilizzanu tintura in u trattamentu di i prublemi di rina, reumatismu, atherosclerose è gout. Cerveza, chì cumprese uva, accelera a sviera di bile è prumove a liberazione abundante di l'urina, chì vi permette di garbellà u corpu di sustanzi sustanziali.

E cunsiderete a ricetta pè a tintura, perchè pudete puru cocilu.

Ingredients:

Preparazione

Prima cù i pomi sò deve pusatu in un dispusitore di vetru è valdi in alcolu. Paghjella u cane cù un tufone forte è a puscia in un locu caldu per 14 giorni. A tintura hè cunsiderata pronta chì u liquidu torna grigia, è a buccia cuscogliate u fruttu. Pigliate si deve esse cacciatu cù gozzu duie volte per ghjornu.

In quantu per u danu, u nucleu di l'osse cuntene una gran quantitatità d'amigliali, chì quandu quandu inferisci in u corpu sottu l'accontu di l'enzimi torna à u cidiu à l'cipianu, è questu hè venu. Hè devi esse nutatu chì dopu à u trattamentu termale sò disposti u sustanzi dannuzii.