Massaggio cù colic in un nevicatu

In i zitelli di l'inguia di l'aria durante l'alimenta, i gasi sò accumminciate in u zanicu, chì pruvucanu a còlicu dulenti. Ancu una mamma senza parazione pò praticà u soffrenu di u zitellu, avè amparatu à fà un massaggio stomacu à un novu in colicu.

Preparing for a massage in contra à colic

  1. Prima di faccalla un novu cù colic, hè cunsigliu per calà a so zumme. Hè abbastanza per aghjunghje un diaper di pienu à u ventu di u zitellu, caldatu da una bateria o di un ferru in caldu. Scrivite u corpu di u zitellu cù un fugliale, fate e mani in u so stomacu è stà pigliatu, senza pressu, da parechji minuti. Puderete sguassate u diaperu.
  2. Oliu o crema applicata prima di u massaggio ùn hè micca necessariu - l'addruzzione esercitiva di a pelle di e mani à a pelle di u panicu a valurizà a prissioni durante u procedimentu. È pò esse cusì dolce per un zitellu. Ma pudete sprinkle palma di u talcò prima di fà un mascu di l'urtuldatu di u ventu per un novu natuvutu cù colic per quellu di eliminà l'excrementi d'umidità è assicurà un glide più veloce.

Quandu ùn puderaghju micca u massaggio di a vurpi?

A prucedimentu hè micca fatta quandu u colicu hà digià cuminciatu à peste u zitellu: ùn ùn dà capunanzu effettu, à u cuntrariu, ùn sia più intensificà u dulore. Hè ancu pruibitu per fà maschjà cù colic in un novu immediatu dopu l'alimenta. Espera finu à chì i picciotti di u zitellu, è solu dopu à 10-15 minuti dopu, avvede.

Mètichi di massaggi per u culesteru in i zitelli

  1. Massaggio accummenta cù coghju.
  2. Allora a "casa" hè pressata. U palme di piuma per a muntagna, cusì chì a cima di a punta hè in l'area di u zocculu di u zitellu. Pulsà e coste di i pallini contr'à e veddi di u ventu, particularmente pulitiche in u dirittu right, in u livore chì si trova. Una volta struaccannu u zinuvuli. Facemu a punta di u palme di parechje movimenti urgenti da dritta à left, in u cursu di u intestinu direttu di u natuvulu. Finisci strubili.
  3. «Mill». Parturemos a nostra panca cù u ventre di u zitellu da l'ipocondariu à a inguernu. Allora, mette una manu nantu à u mezu di u ventu di u zitellu, un altru duoppu diversi movimenti strufinendu u musculu abdominal oblicu - alternativamente di ogni uitu.
  4. "Cunimentu". Un palmu sarà u ventu di u culu, l'altru - da u fondu, strughjendu realizatu altervatu. Dopu pigliatu, pressu i perte tuttati contru u ventu di u zancu è stàtevi per mezu di minutu. In u fini - i palluzzeria coppula cù una o e eie mani.