Temperatura di u corpu di nascita

L'apparizione di un zitellu hè sempre una nova etapa in a vita di a famiglia. A nova mum è dad pruvà à furnisce u mulinu micca solu cù tuttu ciò chì hè necessariu, ma ancu cù u megliu, observate in modu rigurosu u cumpurtamentu è a cundizione di u zitellu, riparazione di ogni ditagliu, ogni mudificazione. Di sicuru, i genitori senza parenti sò assai dubbî, dumande è preoccupiesi à a salute è a vita di u zitellu: a quali temperatura di u corpu in i culminati, chì deve esse a catedra, quante volte è quandu pè alimentà a foglia - tuttu questu ghjorni per i paisani in i prublemi di vita più impurtanti. Parlaremu di una di l'alarmi parenti in ogni articulu. Hè nantu à a norma di u corpu di u natuvulu.

A temperatura corta in nascita hè normale

A temperatura di u corpu hè l'indicatore più impurtante di a salute d'una persona (salute dolce). Hè dipindente di assai fattori, esterni è internu - a temperatura ambientale, l'umidità di l'aire, u statu di u sistema di termoregulazione interna di u corpu umanu.

In i zitelli à 3 mesi di l'autoregulazioni di a temperatura di u corpu, ùn hè micca efficace com'è in adulti. I sò novati sò assai faciuli di frigorificà o vice versa, saturazione. A cumpagnia di i genitori in questu tempu hè di creà a più còmea per i cundine vividi. Hè impurtante chì ricordu chì in i zitelli à 3 mesi, a causa di a frebba micca necessariamente u sviluppu di i prugrami infittivi, pò esse l'aire à troppu caldu in a camara, l'excedente di routine, u còlicu è ancu overstrain o prolongatu chiancennu. Nurmalmenti, a temperatura di u corpu di un ziteddu nascenu varieghja trà 37-37.2 ° C. Certu, sti indicatori sò meddi è adattati per i zitelli nascuti sani. Ma ancu in i zitelli sani, in i primi ghjorni da a nascita, pò esse notevuli a fluttuazioni di temperatura è a so crescenza à 39 ° C ùn hè micca sempre un signu di a malatia, a maiò spessu u corpu di u zitellu ùn pò micca solu adatta solu in a vita fora di u corpu di a mamma.

Measuring temperature di u corpu di un novu

Trè mètudi principali si usanu à misurà a temperatura di corpus:

  1. Medità di a temperatura di u corpu in l'armpiti.
  2. Oralmentu (termometru sottu a lingua).
  3. Rettal (temperatura medite in l'annu).

Di sicuru, a temperatura di u corpu ùn hè micca listessa in parechji parti di questu. Per cavità axilune, a norma per i zitelli hè 36-37.3 ° C, in a bocca (sottu a lingua) - 36.6-37.5 ° C, in u rectu - 36.9-37.5 ° C.

Sicura, à misurà a temperatura di u corpu di u zitellu ùn hè micca cusì simplice. A cumplessità di u prucessu hè aggravatu da a necessità di ottene u risultatu più prezioso perchè a crescà o crescenu a temperatura di u corpu pò esse un sintomu impurtante di a malatia in oghje.

A manera più precisa è còmica per meditar temperatura di u corpu in i zitelli hè rettale, quandu u termometru hè injectatu à u rectu.

U più còmico per u zitellu è cunghjuntu per a pusizione di i genitori hè determinatu ind'è individuali, anche si trovanu trè variatori cumunitendi chì sò adattati per quasi tutti:

  1. U zitellu annantu à a so banda, e perte tuccate è tirava finu à u panicu. Unu di i genitori li cura à stu pusiziu.
  2. U foglie situata cù u to ventu nantu à i vostri ghjinochjati, i perte chjudaranu.
  3. U zitellu annantu à i rinfrescanti, i peri chjappi, si tenue à u ventu, mamma o papà aghju in ssu postu.

Prima di l'iniziu di a misurazioni, ci vole à tacchè un termòtticu è un anu di u zitellu cù a vaseline o di qualsiasi neutrette fatte neutru. L'imprese aghjunghjenu i termometri particularità per a mettezza di a righjione di a temperatura corta. Hè megliu aduprà solu cusì. Ùn si scurdanu di l'impurtanza di una bonificazione di mani è pezzi migghiori - gustoso caòticu pò causà ferita intestinali.

Tempesta di u corpu di u babbu novu

A temperatura curretta di u corpu in un neosuratu spessu indicanu una ipotermia, o una debule in generale di u corpu. Hè bisogna ancu di ricurdà chì in u sonnu, a temperatura di u corpu umanu hè più bassa di l'attività.

Ùn avete micca panicu si a temperatura di u corpu di u lavu ùn difiere di a norma per più di 1 gradimentu, è se ùn ci hè micca mudificate u cambiamentu in u cumpurtamentu è l'umore di u zitellu. Se u picciottu si facia lent, ùn risponde micca à stimuli esterni, rifieghja di manghjà o chianci permanentemente - cunsultà immediatamente un duttore.