Perchè u zitellu chianze dopu à pazzu?

Spessu chì u zitellu dopu à i prucessi di l'acqua di u bagnu si organizza concerti di u ghjornu, è sta volta diventa un veru teste per a famiglia sana. Per capiscerà sta situazione è capisce perchè un zitellu chianci assai dopu à pazzu, hè bisognu di sapè chì pò causà a so còllera ghjustu.

Per tutti chì si calmonu, valuta à dì chì chiancianu u zitellu è dopu à paesi, particularmente in i primi 6 mesi - a situazione hè abbastanza cumuna, è ùn avete micca temeratu. U zitellu criscinu è tuttu s'hè riferitu per ellu stessu.

U zitellu chianci dopu allora - perchè hè sta succeta?

  1. Un zitru venutu spessu chianse dopu à l' acqua , quandu parechji parenti ùn anu teme di sta prucedura. A incertezza hè trasfiruta à u zitellu è u circhiu vicuciriu: più chjese u zitellu, i più parenti stannu.
  2. A causa principale di chiancià dopu à paura hè di famu. Sicura chì nimu hà da batte l'ughjettu immediatamenti dopu à pranziarii è, cum'è una regula, l'otta casche di precede à a ghjurnata à l'alimentazione è di u sonnu. Ughjettu in un novu venenu micca pocu à pocu pressu, pareva un puntu è solu un ziteddu in un minutu ghjucà esistene histéricamente propiu è ùn calma micca finu à questu.
  3. U sicondu mutivu per quandu un zitellu chianci dopu à l'acqua hè chì in acqua calma rimesse è li piaci stu cundizione. Qualchì parechji sughjurnate in u bagnu. Ma di sposta, questu idellu hè spizzatu, hè struitu da l'acqua calda è trasfiriti a un locu più fresche è sta diferenza di temperature ùn ci piace micca u zitellu à tuttu.
  4. U zitellu vole di dorme è fate casi sempre prima di dorme. S'ellu questu tempu quandu hè stancu, hè superimposta nantu à l'ura di u ghjornu, ci vole chì dopu à fine di u prucessu di l'acqua, u zitellu trasfurmà u cuncerta è ùn reste più restu à quandu si dorme.
  5. Puderete durante u primu paese, à l'ora di tirà u zitellu fora di u bagnu, ci era una situazione pienghjale è u zitellu era temutu . In u futuru, hà da spirimèndulu, spetta indegisce à una repetizione è chiancinu.

Ciò chì u babbu chianci dopu à pazzu?

A più impurtante hè di capiscia chì micca fà nunda à u zitellu se ellu chianci per un pocu tempu, perchè si calmessi quasi subitu, quandu hè datu un pettu o un puddicu. Per quessa, i genitori necessitanu finiscinu u bagnu senza pres présent e calmu di cumincià à manghjà.

U mètudu hè travagliatu bè chì u zitellu ùn hè micca vistutu immedanevi dopu u piglià da a tina, è per un qualchì tempu hè impannillata in una spaghetti spumante. Calmèsanu u zitellu, è ancu a presenza di una propria persona nativa.

A maiò parte di u babbu chianci dopu à l'acqua in un certu tempu di u ghjornu - a maiò in a sera. Questu significa chì u prucedimentu deve esse mudificatu à a dumanda o dopu meziornu.