Avissi a dari l'acqua di u natuvulu?

Actuale per a donna chì averebbe avutu u tempu di pruvà à nantu à ellu u titulu di mamma, hè a quistione di a necessità per dopaivaniya nascita. E cunsiglii di l'amma è i pediatrici sò sempri divirsenti è per quessa dedì decisu capisce stu tema. Allora, à decisione si hè pussibule di dà un acqua di nascita, hè necessariu di cumincià da u tipu di a so alimenta.

L'acqua per i zitelli in lebru

I pediatri sò cunvinti chì a nutrizione di u nutrimentu in i primi misi di a vita exclessi l'acqua da a so dieta. U mutivu di questu hè in u latte maternelle stessu. U 85-90% hè stata di l'acqua, tuttu ciò chì hè da u microelementu, di a prutea, di u grassu, di i carbuidrati è di i vitamini. Hè a quantità maiò di l'acqua in u latte chì satisfece i boni di beju.

Amami, cum'è parechji matri, sò cunvinti chì u natuvulu hà bisognu à persequitareghja a sete, particularmente in tempore calore. Ma l'organettu di u zitellu hè chjubatu in modu diversu cum'è in l'adultu è in i primi misi di vita l'acqua hè capacitu di incarnà, causendu un sensu di sàzia. Siccomu l'acqua ùn porta micca e nutrienti in sè stessu, solu "porta" a quantità di latti chì u zitellu puderia bevi.

Perchè a mamma, l'intruduzioni di l'acqua prima chì u zitellu hà cuminciatu à ricivete attraversu, hè carcu di una diminuzione di a pruduzione di u latte materna. Ricivutu l'acqua invece d'avè, u zitellu ùn chjappà a latta da u pettu. Se u restu ùn hè micca decantatu, da pocu tempu hè stata produtata menu è menu.

Hè ricurdata chì un novu hè datu l'acqua quandu allumanu solu in i casi cù divezza o a frenu. Pudete ancu introduverà acqua in a dieta di u so infantechinu cun finocchio o aneto, s'ellu ci hè còlicu.

Dopu quì, quandu hè pussibule di dà l'acqua à u nutrimentu sanu chì nutava u latti di a mamma, ci vole à ghjustificà à i genitori. Hè ricumandemu per introdittàllu à a dieta di un ziteddu chì ùn hà micca bisogni cù a digestioni, cù u cecciu. Se u zitellu ùn si ricusa, ùn anu micca micca incu. Qualchi figlioli ùn avè micca sappu di ricerche l'acqua è pudete adupirà solu dopu àutru parechji mesi.

L'acqua per l'alimentariu artificiale è mistica

I sò novati chì sò nantu à l'alimentazione artificiale, cù l'alimentazione ricevenu una quantità maiò di prutezione, periccientunu l'acqua da u primu ghjornu di a vita. In calculà a nutritura in stu casu, l'acqua ùn hè micca calculatu in u volumu totale di l'alimentariu. I figlioli sò permessi di vìviri acqua è cun un tipu mistu di alimentazione.

Quale tipu d'acqua si deve esse dati à un novu?

A dopaivanii di solitu, ci vole à dà l'acqua restaurata speciale per i culori novi chì sò in vendita in farmuttori. In u bottu stessu, deve specificà l'età di u zitellu, da ellu pudete beie. Se ùn ci hè micca pussibule di cumprà l'acqua embuscada, pudete furnisce filtrazione o solitu tapu, ma hè necessariu di furnita.

Sì u novu purga u còlicu, invece di l'acqua d'abitudine, pudete darà l'acqua cun una scorcia d'esigiade o fiouzza. Serà aiutatu i zitelli di scappari di i gazikas.

Quandu l'acqua si dassi à un novu?

U zitellu chì hè amatuatu deve esse dati l'acqua solu dopu l'appiegazione à u pettu. Per aghjunghje u natuvidu prima di l'alimentazione ùn hè micca necessariu, cum'è chì u vulume di u stomacu in un natu hè pocu - finu à 250 ml. Dopu l'acqua di piacè, u zitellu ùn riceve u listessu cantu di latti.

Piglià quantu l'acqua chì u natuvulu pò esse bè chì seguita i genitori stessi. U normale, un zitellu ùn bevia più di 200 ml d'acqua per ghjornu durante sei mesi. Se u zitellu hè malatu, i pediatrici ricumandenu dà l'acqua, basatu nantu à un calculu di 30 ml per kilogramu di pesu. U zitellu ùn pò micca beviate l'acqua, ùn avete micca bisognu di forza.

I fugliali alimentati nantu à l'alimentazioni artificiali sò dati l'acqua in pause entre l'alimentazione si u zitellu mostra signa d'ansietà.