Cambogia - attraversu

Trà i pirsuni cumunu, ùn sò micca parechji veri è scritti in a geografia è a storia. A maiò parte di a massa umana era micca pensatu di u fattu chì ci sò ancu regni in u nostru munnu. Un tali postu hè solu Cambodia, un regnu situatu à u Sud di a Penisula di Indochine, in Asia di l'Asia sudu trà Vietnam è di Tailanda , chì hà a so propiu storia difficili. Vi parvaraghju più nantu à i turisori principale di Cambogia è di ciò chì hè precisamente necessariu di guardà à stu locu.

I Templi di Cambogia

I cumpresi di tempiu antichi, situati in Cambogia, sò l'edificazioni religiosi mundiale più famusi. Dopu tuttu, parechji di quelli parechji sughjurnate in un tempu quandu l'Imperu Angora era putenti. Dui avemu avertitu solu nantu à duie temi, u più grande è più interessanti, ma sapendu chì ci sò assai più.

1. Angkor Wat temple in Cambodia in u primu locu, in a lista di attrazioni lucali. Hè cunnisciutu ancu in u mondu cum'è un grandi edifiziu religiassu custruitu senza materiale d'impadimentu. Questu tempiu hè dedicatu à a divinità Hindu Vishnu. Un grande pruvucatu, 190 m di anch'ellu è chinu d'acqua, fù cavatu in tuttu u cuntestu di u temple. Gratu à stu fossa, u tèmpiu scappò l'imbasciata di a junintea. A lot of lotus flowers cresce in u fossu. Per via, in u tèmpiu, vouschinu din florente.

In a forma di u lotus, 5 torres sò edificati nantu à u territoriu di u tempiu. A dicurazioni interiore di u cumplicatu hè assai culurita è pittoresca, ci sò parechje articuli intagliati in piaghja di pietra, stati è altre tipu di creazioni antichi. A strada, stu tempiu hè ancu chjamatu "funerariu". À quest'ora era utilizzatu per l'entieru di i rè.

2. U tempiu di Ta Prohm in Cambogia hè quellu à u listinu di i tempii, chì devi esse vistu. Forsi si face più interessanti si avvista chì alcune scene da a film "Lara Croft: Tomb Raider" sò sparati nantu à u territoriu di stu tempiu. L'apparizione hè assai impressiunanti, perchè u tèmpiu ùn era micca restituilmente reste e libbiratu da a jungla chì attaccò u so territoriu. I edifici chì sò straggiati cù vignetu è e razzi d'arvuli sò ciò chì vi vede nantu à e 180 ettari occupatu da stu tèmpiu.

Village flotanti in Cambogia

In Cambodia, in u lavu Tonle Sap, ci sò parechji villaghji sfarenti. Hè cresce chì questu hè bisognu à circà. Ma chì tuttu hè cusì interessante? Puderanu i barche è e golfi di varii grandori è tipichi, cù e casi è custruiuti nantu à elli. I servizii tarri, complexi sportivi, ustarii, stabilimenti di pulizie, sughjetti, scoli - tutte sse pò vede per avvicinà e paesi. Parir - esotica, ma a maiò parte di sti "immubilii" anu una gran minus - miseria. A lot di persone chì vivenu in questu modu sò circundati da una miseria terribili, miseraria è salvata chì un ùn si vulete cuntinuà a so scursioni. Invece, certi persone ghjustu, dopu avè vegu, accumincianu a circà a so vita sana da un puntu di vista filusòficu.

Avà un pocu annantu à u lavu stessu. U sicuru nomu è "Lu Grandi Lagou", ghjustificeghja ghjustu cù i so numeru. In tempu di staghjoni, arrivanu 16 000 km2, è a prufundità di stu "mari internu" hè di 9 metri.

Museu di Genocide in Cambogia

A storia terribili di stu regnu, ùn si ricorda. Ma annantu à u munumentu, chì in modu culurente rende nantu à l'intervalu di u tempu da u 1975 à u 1979, dicemu d'ellu separatamente. U prisolu Tuol Sleng, chi era chjamatu "S-21", antica un antica scola in u so passatu, hè cunnisciutu in u mondu cum'è postu chì più di una documenti di persone si sò stati ammazzati. In u muru di una di e pareti di u museu, ci hè ancu un mapu fattu di ossi è cranchi brutalment assassinati quì.

L'omu vechju, e donne è i zitelli sò sottuponuti à i turmenti di l'infernu è di a tortura usata in u regnu brutali di Paul Pot. Oghje questu locu hè cunsideratu un museu, in memoria di quellu tempu duru è tutta tutta.

Comu pudete vede ora, Cambogia hè micca solu di i cità antichi, temples, fascinante excursions è junglii brillanti, hè a storia di un regnu pocu chì vi saria cunvucatu dopu a visita. Pudete bè chì quandu hà da turnà da quì, vi reproduce u vostru visu nantu à a vita.