Xarru di quattru arzu

Per ùn micca travaglià in l'inguernu nantu à una droguerìa, hè ura di fà i stori naturali di e farne diliziosi da e frutti di stagione, cù quale eramos stati cun una generosissima natura. Aghju prupone per preparà un ghjocu maravigliu da u buckthorn mari, è cumu per falla degne di fà affari da e nostre ricetti.

Ambratu di zucchero di mare - una ricetta per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

I bacchi di u buckthorn di rimanighjate rializate sò sbuchjuli è paganu per u spiccatore. U ghjocu di u cervu d'aranciu cullucatu si spresse in una paleta d'acciaio inox in inox. A quellu aghjunghje un bonu zuccherinu biancu è in a constantità di rimbarsu di u pesu l'accurtemu à un stadiu di fracassi. Dopu questu, fogghjulu u ghjelu à 10 minuti, è poi poverà nantu à un fritto friddu in u vetru di vetro. Hè trattatu ancu cù l'attrezzatori di lata, avemu allughjà tutti i cuntenienti è mandonu u ghjocu à u largu cù a vostra cunsirvazioni per l'inguernu. Questu voce hè stata guariscenza per un bellu tempu.

L'aranciu di l'aranciu di mare per l'inguernu senza sterilizazione

Ingredients:

Preparazione

L'aranciu di mari hè scurtificatu cù cura, scaccià diversi zanati è bachi spoiled. Allora a cundiscerà in u cuntenutu prufundutu è lavavvi. Dopu, lasciemu u mare-buckthorn à u listessu colander per a almenu una mitità d'ora, perchè e reste di l'acqua quede da ellu.

Pudemu un pocu di e bachi in un grande tastu di u blender è ciuciate u spedinu di quattru a un mushume homogenee. Dopu dopu vagnatu in un tamarellu di u metru è scumpigghianu tuttu per chì solu u pastureghje reste nantu à a reta. A listessa prucedura hè fatta cù tutti l'altri frutti.

In u so fruttu culuritu di u buckthorn di mare di mare, aghjunghje un pocu di l'acqua di pumparice (cuddotto), cum'è ancu di caratteri u zuccaru finu è cun una gran cuchja a mugla beni. Moughjemu a panella à u quemadoru cù un focu devastanti è in questu modu ci caliu u nostru ghjacciu finu à chì i primi bubbles ci sò indicati a so fogera. À questu puntu, putemu fora di u pignore di sciroppu da u focu, fassu nantu à i banci ben preparati per più prisirvazioni è u suvaru. Ma solu per u almacenamiento, mandemu u ghjacciu micca à u macchina è micca à u santuariu, ma à u mantellu di a frigorifera, duva durà assai più longu senza perde u so preziosa preghiera.