Amelie d'albergo cù nucleoli - ricetta

Ammuzzu d'albergoeu hè un favuritu per parechji, grazia à a so fraga chicha è u coru pocu cumuni. Avà offre noi ricchezzi di riccu per un trattu ancu aromaticu è insalvatilu dilicatu, in u prucessu di fabricazione chì serà utilizatu nuculu di pedichi d'alberole. Contenenu l'olii essenziali, chì furnenu un arghjintinu d'amanduli. E ancu quì avemu dicu à voi cumu cugliu cù un vache cù fette slici, perchè si seguite a nostra ricunniscenza, cumu per cottu cunfettu d'albitanu cù nucleoli, avete da tuttu u dirittu.

Una ricetta per una dolce di albicelata delta cù nuculi nucleari

Sè vo vulete fà cunfinà u più amber, più trasparenti, cum'è un lobuldu in l'ova di zucchero, da questa reta hè per voi. Grazie à un metudu spiciale especiale di preparazione, a marmellata ùn hà micca vistu cum'è marmellata, pezzi di fruttu stà ind'è intactu è priservà u massimu di vitamini. Tali migheti sò particularmente bè per una varietà di pasticci, in particulari pè tarri aperti. Ma quì ci hè un nanzu impurtante, i frutti sò megliu di piglià densi è sguassati di l'arbre, è micca riaccadutu da u pianu.

Ingredients:

Preparazione

Prima di tutti, l'avicinimenti avè bisognu à esse lavurati bè, sopratuttu cun cura riguardu à u zizianu, U polu hè spessu collu tutti. In seguente, separate o cosechja u cuteddu cù u fruttu nantu à i lupuli è scumpressate l'osse. Avete bisogna circa 2 kg di lobuli è 200 g di pepite.

Allora aghjunghjite l'acqua cù l'acidu citrique è u zuccheru è fate u ghjelu, assicuratevi a mugla, perchè u zuccheru ùn cena micca in u fondu è dissolve più veloce. Quandu u succorsu è u zucchusu si furmalite di u pianu è infundete immediatamenti in i nostri albicocchi. Ùn aghjunghje micca una cuchita, ma pudete sacite i pezzi cù albicocca un pocu per distribuzvi ugwalment i fette in u sciroppu è lasciate finu à chì sianu cooled.

Intantu, l'osse sò una piccula bianca da a polpa restante è i mandi à u fornu durante 5 minuti à 160 gradi, perciò serà più faciule di split. Quandu ci enfuranu un pocu, cacciani i nucleoli è i caliò in u fornu in u listessu modu, allura u shkurochka nantu à elli, chì dà amargura, hè assai faciule da neve.

Cuciuti cunfridati pigliate un sifuneddu da u sciroppu è trasfiriu à un altru pane, è l'ova si stimpieghja in novu è foglie in albitori. Ci vendu almenu sei ore. Eppo ripetemu a prucedura, ma aghjunghje i nucleoli à u ghjacciu prima di calà è se vulete ch'ellu sia più grossu, quella ora hè chjesa l'aghjustò un pocu di più, fate letaccate à l'albitichi è falla furiate cun elli, è prima di sguassà u focu aghjunghje u ron è l'averebbe nantu à i vatti sterile. Ùn hè bisognu à avvolta quellu marmellate per impedisce u pruteghju eccettu di i lobuli.

Comu cottu cunfettu di albercu cù cascarelli è limoni

Questu cunfettu avarà u gustu è l'aroma spiciali cun un ingredientu pocu è limonu.

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò mine è avemu un osta fora di elli, chì si dividinu è sguillà i nucleoli. A Slices sò cuparti in un pratiche largu cù u zuccaru è surtite da almenu 12 ore. Duranti stu tempu, u fruttu sarà permessu di u zuccaru è u zuccheru si disolvi. U limuni hè bonu per lavà, frettu un zest, cut the white part cun un cuteddu, tk. dà amarezza, è a carne si stindia in pezzi è mischju cù l'intemperu, aghjunghje à l'apicot. Poi putia a marmellata nantu à a stufa è à a temperatura baixa mette à foglie. Ùn manghja micca, ma solu fateurà fogghi è rinfriscà da u focu. Cusì ritendu quattru volte, prima di l'ultimi fogghi, pruveni nucelli è foglie, recogerà foam è mette nantu à frasi limpi è sterili, cercle u tappe è avete.