Pavlovsk Palace in San Petesburgo

Questu famusu palazzu, chì era una volta a residenza di l'imperatore Paulu I, hè situatu in l' abbitanti di San Petesburgo - Pavlovsk. U custruitu di u palazzu appartenenu à u museu statale-Riserva, chì ancu un spaziu enormi chì si spanca in u circondu. Scopre più nantu à u Palazzu Pavlovsk in San Petesburgo, u so passatu è u prisenti.

Storia di u Palazzu Pavlovsk

Un palazzu massissimu di palazzo hè stata custruita nantu à u bancu di u fiumu Slavyanka, in u locu induve u paese di Pavlovskoye hè stata prubilmente locatu.

A prima petra di u palazzu si stende nantu à u situ di una cavura mannana dispunia, chjamatu Pauliust. Per quessa, urighjinariu Pavlovsk Palace si pareva una estate campagnola in u stilu di una villa palladiana. Stu tipu di piace per dà l'architettu Charles Cameron, un fan di a creatività di Andrea Palladio. Sicondu a so idea, u duminiu hè stata equipada cun una cuscetta superficiala è una colonnade, è dinò di e galerie semicircular.

In u palazzu imperiale in u palazzu, a famiglia hè stata trasfurmata da l'sforzi di Vicenza Brenna, un architettu di l'Italia. Hè quellu chì hà custruitu i grandi salotti quì (u vestibulu egizianu, i salotti di l'Italia, Grecu è tronu, i Salle di Paese è a guerra), è dicisu di smiccà un grande parku vicinu à u palazzu, in particulare chì u terri pittorescenu di Pavlovsky u favurianu.

L'articulu di decoru hè statu l'ultima tappa in a custruzzione di u palazzu, chì in dudu durò più di 50 anni. L'architetti Quarenghi, Voronikhin è Rossi è l'artista Gonzago sò stati nutati.

Semu devi esse nutatu chì durante a Gran Guerra Patriòtica u palazzu aduperu assai.

Sugnu un capimachu di l'architettura, u Palazzu Pavlovsk in San Petruburgu hè ancu un museu induve un gran numaru di opere d'arti sò riuniti. Anu purtatu da a famiglia imperiale da numerosi viaghji di l'altri, induve eranu comprati o donati da i rè di l'Europa. In particulare, ci sò e cullezzione di l'arte antica, l'scultura romana, a pintura europea occidentale di i scoli italiani, flandichi è neerlandeses, esempii excellente di ritrattu russu è a pittura di u paisaghju, è assai altri maestri.

Excursioni in Pavlovsk

Comu pratica vi mostra, hè più piacevule per arrivare à u Palazzu Pavlovsk in tren (Stazione di Vitebsk - a cità di Pavlovsk) o da u busu di regula da l'estazione di metro Zvezdnaya. L'indirizzu di u Palazzu Pavlovsk hè simplicità di ricurdà: Sadovaya, 20.

L'ingressu à u Parcu Pavlovsk è à u palazzu stessu hè pagatu, u prezzu di l'andà ci dettu 100 à 1000 errubili, chì depende di a cumpusizioni di u gruppu d'excursion. Per a pussibilità di ritrattu è video, avete da ancu pagà.

L'ore di apertura di u Museu di Palacio Pavlovsky - Riserva sò di 10 à 6 ore, cù i dipartimenti di cuntrullati vendu à travaglià à 17:00 è ùn hè impussibile acquistà à u museu. Semu devi esse nutatu chì u modu di operazione di u Palatoi Pavlovsky coincide cù u regnu di u Pavlovsky Park, per quessa hè veru pussibule inspeccionà tutte l'attrazioni attuale in un ghjornu.