Cumu identificà u cancer?

A primurosa diagnosi di una malatia oncologica, cum'è u cancer di mama, hè spessu difficili per via di a determinazione di a violazione, ùn tutte e donne ùn cunnoscenu. Intendemu di cumprenderà stu prublemu cunziddiu i sintomi chjave di a violazione.

Cumu si generalmente cuminice u cumbè?

In a maiò parte di i casi, a patologia scali casi asymptomatically, i.e. a ragazza ùn importa micca di tuttu.

U moi sviluppu di u tumore malignu cumincià cù u fattu chì una caghjula o caghjunii adiacenti di u tessulu glandularu di u mussimu cumincià à sparte anormally rapidamente. In u risultatu, un tumore hè furmatu, chì anu da aumentà in volumu. Ci hè dettu chì una tale violazione, cum'è u cancer di mama, si sviluppa moltu rápidu.

Quandu ci hè palpazione in u pettu, si truvà un segnu di un diamitru chjucu, chì a maiò parte di e ciuperati ùn simu micca avete o averebbiutu per azzione.

Chì signali si pò parlà di u cancer?

À i sintomi evidenti di u prucessu oncologicu in a glàndula mamila hè stata attribuita:

À l'iniziu iniziu di u cancer di minute, u ferru spessu pare cusì, i cambiamenti sò nutati solu in l'internu. Cusì hè assai impurtante per a speranza à mette in un mammogram annuali.

Cumu puderaghju diagnosticar una viulenza?

U diagnosticu finali hè sempre fatta da u duttore. In ogni casu, a zitella hè capacitu per assumisce in forma indipendenti di a prisenza di viulazione.

Se ci parlaremu puntualmente di cumu cuntrollà u pezzu di u cancro, allura a donna hè abbastanza:

In ogni casu, hè impussibile sapire chì una vuluntà cum'è u cumbèmu di cumbè, cù l'aiutu di un certu scansale. Circa in 9 di 10 cases, u tumore detecciatu hè beninutu.