A Bibbiuteca Vaticanu

Se in u vostru intreduce, l'archivi è i lignati sò avutra è ovviamente interessanti, dunque ùn sanu micca infurmatu da a Bibbia Appostolica del Vatican. Intantu, sta cullizzioni custasciuta di manuscritti, libri è littri pò esse cunsideratu un tesoru in u sensu litterale. Quantu leoni, guesses è suppositions sò swarming around this library! In u 2012, u velu era solu un millionu di a mezza apertura, quandu parechji esibiti da l'archivi vaticani si eranu exhibitu com'è parte di una manifestazione à i semplici persone di questu tesoru. Di sicuru, questu hè solu una piccula parte, ma ancu deve parechje discussioni è più pruspettive.


Ciò chì hè guardatu in a biblioteca di u Vaticanu?

S'ellu era pussibile risponde à sta quistione in una sola parola, ancu i paroli epiteti cum'è "a storia di l'umanità" o "i megghiu sicreti" ùn pudianu trasmettini tuttu u raffu è u significatu veru. Solu imagine i licei cù libri è manuscritti, chì sò circa 85 km! Ciò chì hè cusì fascinante per i stòrici è à i curiosi scientisti secreti archivi di u Vatican? Prima, i prucessi inquisitorii maiorii è più sensibuli chì sò stati discritti sò guardatu in queste parechje. Ci hè à l'archiviarii di u Vaticanu è di un dipartimentu di l'eretichi, induve esiste assai raru è più prublemi secrets. Per esempiu, ancu u prucessu di Giordano Bruno. A strada, ancu à questu ghjornu, a cuntribuzione di u scientist hè stata apprezzata, ma ùn hà capaci di riabilità.

Hè separatu un salottu in a Bibbia Apostoltaica di u Vaticanu, induve i più tristi è, in u stessu tempu, sò stati cuntatti di i persone. Ci sò l'ultimi fili di a lettera di Maria Stuart, è ancu i linii di a manu di Marie Antoinette. A lot di cuntruversia è guesses, è ancu di l'attinzione generale, hà datu l'occasione di quelli di l'exhibiti di a Bibbiuteca Vaticanu. Un scroll cun una lettera chì 8 stampati di Enricu VIII cun una esistia ambigua è amminenza à Clement VII hà propiu discussioni, era una quistione di divorziu è permessa per a maritaru Anne Bolena.

In i mura di a Bibbiuteca di Vaticanu, un scroll hè mantatu cù l'accusazione di l'herezia Templari. In brevi, a storia, o più bien, i so pagine più piccanti è curiusi, in documenti è manuscritti, avà appena davanti à noi. Ma avà ùn sò micca scritti sbagliati da u libru di testu, ma l'intrigue veru, cungiulezzi è trianguli amici. Hè per quessa chì tutti i stòrici è u scientistu vulete visità issa biblioteca. Quandu qualchissia di i so esposi anu sposti à l'ochju di un omu cumuni, averia immediatamenti è l'autorità di u Vaticanu furau, è permettenu u più curioso per séntete ancu un pocu di a so mente inquisitiva.