Pasta da uva in casa

E passeghini faciani di racini, stati culisati in casa, sò diliziosi, dolci è pò esse almacenatu durante un bellu tempu. Utilice e biscotti secondu di i platti senza dolci, è ancu in baking and desserts.

Cumu si secchiu uva nantu à u pezzu?

Unu di e più sèmplice è più cumuni hè u metudu di secare uva, in u quale anu site in u sole. U raghjoni micca ravagalli sò ordenati di prima è sbulicati bè rossi è danucati. Cumplementu, i boli sò disposti nantu à carta o una retaglia, pusendu à u sole è si ne stavanu assicurativamenti cumpleti, vultendu i tagliati una volta cada tres ghjorni.

Stu metudu hè adattatu per a preparazione di u pezzu di u rabidu biancu, è pà i pezzi di boli scuru.

A mediu, siccà in u sole dura una settimana, ma pudete aghjurnà u prucessu tramuntendu i frutti in soda calza prima di secare. U raghjendu devenu esse stati manteni in una solu solu sosa moltu forte (1/2 tsp. Di soda per liricu d'acqua), per a crescita, a cuncentrazione hè più alta (1 culletta per litru). Per via di u blanching in a soda solu nantu à a superficia di e raghji, a cera bianca, chì impedisce a liberazione di umidità, hè distrutta, è i microcròscuri sò furmati.

Cumu si trovani furmuti di racini?

U megliu modu di u raghju staghjunatu per u pappezzu hè quella chì e cipolle ùn sò micca esposti à u sole di u sole, perchè u culu è più nutrienti sò stati.

Dopu avè dispostu tutale, senza frutti di dati in una reta struttura o un ciumi, i raghji sò stati disposti da secre sottu un canopy o in premissa bagnata di ventilazione. Dopu qualchì 20-30 ghjorni, i pezzi sò stati pronti. Duranti l'asseccu, ùn ti scurdate di trasfurmà e raghji per assicurà ancu.

Preparazione di pezzi da uva in casa

In cundizzioni di un appartamentu in tempore nuvellu, u rapi sò assicurati convenientemente in un forno. Per via di stu metudu di secredu, ùn sò micca tanti cumpunenti nutrizzionari, ma u prucessu dete assai menu di tempu.

Prima di fà pascià da a raghju, e foglie fugliale sò cuparti da u pergamena. I bacchi sò uniformi distribuiti nantu à i bagnu di cuccia è pusendu nantu à un incestu prechevule à 90 gradi, u megliu modu hè d'apre a porta per evaporà l'umidità. Dopu l'arrugare di uva, pusau a temperatura à 70 gradi è cuntinuu secannu finu à chì pronta. Dentru stu metudu, l'asseccu ùn piglià micca più di 30 ore.