Dough for buns with dry yeast

In particulare per e donne di casanu chì ùn vogliu micca fà u travagliu pressatu, avemu duie offerte pussibuli per fà a pasta di buns è l'aghjunzione di u levitu. In ogni di e ricette, pudete aghjurnà a dulcezza di i prudutti, aghjustendu più o menu di zuccaru granulatu. E da cocinerà da stu prucessu chì ùn pò micca solu cù rotuli, ma ancu altri altri pasticceri dolci.

Dolce, dolce pasta di bollotti cun legatu seccu

Ingredients:

Preparazione

Pigliemu a mità di un vetru di latti, calenzami à un statu calde è dissolve in un bagu pocu di legatu seccu. Pouru vinti grammi di zuccaru, solu una farina, mischja è surtite a mezcolita in un locu caldu per quasi quince minuti.

Aghjunghje, avemu mischju in un saccu uperazione chì u lèvitu resultante cù calata chì restanu a latta, a mantega fridda è l'odeji batti cù u restu di u zuccherinu. Agghiunce un pezzu di salute è u zucchero di vellerie à u gustu è cunglite.

Avà, in petite porzioni, pour à a farina tamanta è amassi appena finu à ottene una pittura ligera, peggy, ligne ligne. U truvamu in un tavulu prufonda è l'abbandunò per una prova di trenta o quaranta minuti in un locu caldu. Dopu à chì u tempu hà vendu, a pasta sarà pronta per un utilizazione più larga è a furmazione di furmelli. I pretzelsi cù u zuccheru, e piante di pepite è l'altri caratteri sò speciali beni da sta prova.

A pasta rapida di bollesi nantu à u levitu seccu

Ingredients:

Preparazione

A farina di u granu filtre un inseme profundo è fate un embiu funnelu nantu à u centru. U lìcciu calciu à a calidez piacevule, dissolve in u ligumi è u zuccheru è aghjustemu una massa in u "burato".

Quandu a mutazione di levadura hè spuma, aghjunghje l'ovi bianchi è l'oliu vegetale aghjustatu cù un pocu. À questu puntu, pudete puru intrutu in vintile o aghjustà u zucchero di vellerie. Imbulighà a pasta arta è non peggy. Parechji volte ùn sia sicuru d'amparà u teste di massa in a tavula. Cusì i prudutti seranu più amatori, fugliali è più uniformi. Durante u batch, aghjunghjeghji mani cù l'oli vegetale. A pasta hè prestu. Puderemu di fà pane pasticci è ghjorni d'oghje u tempu d'affaccià nantu à una bacia, chì ùn era micca necessariu di a prova.

Sta massa pò esse usata micca solu per bollotti. Hà ancu pruduce cunfetti excelbili , kulebyaki è pizza. Hè adattatu per i prudutti di u fermentu in u fornu, è per a coccia in grassu profughtu.

Massina fina di pane pasticceria nantu à u legatu seccu senza ova

Ingredients:

Preparazione

U levitu seccu hè mischju cù u zuccheru, u sali, u zucchero di vellerie, pourdu u latti quarchi à a mistura è mischjà bè. Puderete aghjunghje a mantova amandula o margarina è mettite torna. In seguitu, cernigliavvi à un cuntainer cù u mistu resultante di farina è mischjà a pittura ligera. Avarete bisogna à i so mani. Ùn aghjunghje micca farina, hè megliu di foglerai i so mani è di a superficia cù a furmazione di prudutti.

Pudemu a pasta in un saccu cù una tapa o un saccu di plastica è a cunsigraremu à a frigorifia per un minimu di quattru ori, o pò esse ghjornu. Dopu à u tempu chì passava, a pane hè stata pronta à prumove. Da ellu pudete cocùtulu assai savurinu, cun un cunfinu cù canella o pepite piume o qualsiasi altru pane.