Chiesa di San Francesco


Unu di e "highlights" di u paese di San Marino era a Chiesa di San Luigi. A struttura muderna di a chiesa hà una storia interessanti. Ci ponu truvà u so locu in a cità-castellu Serravalle. Avà a chjesa hè cunsiderata à esse in opera, cusì spessu pò truvà massa quì. Dintra, l'internu hè comparativamenti senza disgrazia, ma dinò attrae l'ochji di parechji turisti cù i so fresque, i vitrati è i fichi. L'atmosfera locale di tranquillità è pace si permettenu e reste in a regula per un pezzu.

A storia di a Chiesa di San Francesco in San Marino

A Chjesa di Santu Stesinu in San Marino hè stata abbandunata in a custruzzione di a chjesa previa di u terzu seculu, chì era distruttu per l'elementi. I locali crescenu chì era assunsi da u famu diacone di San Marino, hè per questu questu edifiziu hè assai valore per elli. In u 1824, vicinu à u muru di a cità più antica, fù cuminatu a custruzzione di a Chiesa di San Andres. Un annu dopu u guvernu hà pubblicatu un ordine chì una capella di a Santa Vergina si deve fà custu vicinu à questu. Chì a cappella, chì a chjesa hè stata fatta da i listessi materiali - questu hè l'idea di architetti chì volenu unificà l'edificazioni, almenu visualmente. A chjesa hè chjamata in onore di u Santu Apostolu Andrew u Primu Chjamatu.

In u 1914 a custruzione hè cumpletata è a Chiesa di San Luigi in San Marino abriu i so porte à tutti i parulegionni di u statu, è ancu à i curiosi turisti. In 1973, a chjesa hè stata restaurada, chì era occupata da u famusu architettu Luigi Fonti. Hà detta a chiesa un pocu stilu baroccu è u classicismu. Dekoratu i muri cù diversi sceni di a vita di i Santi. U guvernu hà digià avutu cura di fà vende valurizei - cappelli di u Medievu, pittura è icone.

Cumu ghjunghje?

Pudete ancu alcunisce questa fita cù l'aiutu di u trasportu publicu, u busu locale №16 vi pò aiutà. A strada, pocu luntanu da a chjesa ci sò parechni hoteli è cafe razziamente, induve pudete avè un inzuccaratu di bonu .