Oslo Museo Historique


In una di e carrughji di Oslo , chjamatu in onore di u Re Christian IV, hè un edifiziu in u museu di l'histoire Norvegese si trova. U presenta ogetti chì cuntanu di a vita di stu paese dipoi l'età di a petra.

Storia di u museu in Oslo

A custruzione di issu postu metrupulianu iniziu in u 1811. Hè da quì chì l'associazione publica di Christiania hà ottinutu l'autorizazione di u Rè per creà l'Università di Frederik (Det kongelige Frederiks univeristet). In seguitu hà divinutu cunnisciutu solu Universitet i i Oslo. L'architettu di u Museu Storicu di Oslo fù numinatu Carl August Henriksen, chì hà decisu à aderiscenu à l'Art Nouveau. À l'ultimi stages, a custruzzione era guidata da l'architettu Henrik Bull.

A apertura ufficiale di u Museu storicu di 4 stori di Oslo fu fattu in u 1904. A funzione architetturale di questa struttura sò i linii linii di a facciata, chì adornanu i torretti semicircular.

Expositions di u museu storicu di Oslo

In fattu, sottu u teatru di questu edifiziu sò trè musei :

U National Antiquities Collection si trova supra u primu pianu di u Museu Storicu Oslo. Eccu aria ricercati archiulogichi chì dicenu di a storia di u paese, cumincendu cù a Edizione de Pietra, attraendu a Viking age è finishing with the Middle Ages. In questu pabilou pudete ancu cunnisciutu di a cultura di i pòpuli di l'Articu.

U sicondu ghjuvendu hè risirvatu per una cullizzioni di medalje, note e muniti d'epopenodi diffarenti. In u museu storicu di Oslo, ci sò 6.300 stampati, chì in u 1817 donate un colector di cunniscenza è un prufissore di partziale di l'Università Norvegiana - George Sverdrup.

U terzu è quartu tirone sò riservate per un museu etnuggettivu. In questu pianu di u Museu Storicu di Oslo, parechji numeri d'esibiti sò stati prisintati i visitori à e funzioni culturale di l'abbitanti di i territorii polari, l'Amélias, l'Africa è l'Orienti. Eccu ancu vede l'oggetti di l'arte antico è u anticu Eggittu.

I siti più interessanti di u Museu Storicu di Oslo pò esse chjamatu:

Tutte l'esibiti sò stati situati in spiazzii spaziani è brillanti, per quale ponu esse cunziddi. Per a cunvenzioni di i visitatori, ogni articulu hè aggunutu da una platina esplicativa in u norvedese, l'alemanu è l'inglesi. Se vulete, pudete richà una scursioni cù una guida. In u territoriu di u Museu Storicu di Oslo ci hè un locu pocu cunzessu è una buttrega induve puderete cumprà una copia di l'esposizione.

Cumu fà à u Museu Storicu Oslo?

Stu situ culturalu si trova in a parti sud di a capitale noruega, 700 metri da a costa di u Golfu di Oslofjord Internu. Da u centru di Oslo à u museu storicu pò esse acquistatu in autobus o carrello. À 100 m da quì ci sò stati Tullinlokka è Nationaltheatret, à quale hè pussibule chjardu in i rotte №№ 33, 150, 250E, N250.