Cultura di Norvegia

Norvège ha différenzas culturale significativu da altri paesi europei. Hè reguli di u folklore è i costi antichi, mentri u principale principiu di i tradizioni in a criazione di i zitelli in Norvegia hè a tolerenza, chì hè manifestazione principare in relazione à u matrimoniu di u stessu sexu. Questu paese hè un esempiu di cumu e tradizione centuries è tradiziunali è tendenzi assai muderni ponnu combine in cultura.

Funzioni di a cultura è i tradizioni in Norvegia

A populazione indigeneta da u Medievu hè stata fatta in renante e pesca di renni, cù rispettu especial à i maestri chì pussidìanu arti artificiale. A casa per i Norvegese juga un rolu importante, è anu investitu assai energia è anima in u so designu. A data, artiggiani chì creanu e cose per a tradizione di i casi, ci hè pocu, ma a tradizione di decorate a casa hà survitata. Per quessa, quand'è tù vedi in Norvegia, u primu questu chì aghjunghjite l'ochju hè l'internu è l'esterno di edificazioni residenziale. I principali attributi di a casa sò:

I tradizziunamenti sò cunsirvate in robba, ma micca pensendu chì i Norvegiani go in vestiti nazionale ogni ghjornu. Hè assai dispunibule in i so elementi: i buttoni, broche, colgante è altri accessori sò stati ammustrati cù elementi di i disinazioni naziunali o sò fatti di ferru forcu, venusquianu, altrimente l'esemplazione hè abbastanza "europea".

Tradizzioni famigliali di Norvegia

Un populu chì hà assai rispettu per a so casa ùn pò micca cun menu riguardu à a famiglia. Certi draghici è e costuli di a vita in Norveggia differranu significativamente da i europei. Per esempiu, quasi parechji seculi, i ghjovani puderanu viaghjà cum'è prima di a matrimoniu. I cascioli ùn avete micca esse aiutu di i so genitori è i aviani ùn anu micca l'abitudine di aiutà i so nucliamenti finanziarii, anchi si elli si trovanu in una situazione difficili. Hè soru ancu soru chì un ingaghjamentu pò succede in a zitiddina prima, ma mentre u futuru maritu è ​​a donna crescenu, i so parenti spessu a righjunghjini à disolverà. A ragiunità pò esse ancu u discretizzioni cù a natura di a seconda mità di a so famiglia.

I turisti anu interessatu à vedere i tradizioni di u Norvège assuciati cù a casale. U primu, a festa si celebrà da dui à sette ghjorni. Sicondu tradizioni antichi, a parte di a cumunità participa in questu. Tutti i parenti è l'amichi di i novu sò stati invitati à a casale. Siccomu a pupulazione di u paese si sparguglionu nantu à l'isuli, i visitori viaghjanu à a festa in i barche, è tutti sapìanu da induve a nave era vela, hè colera à campane è altre attributi bellu. Oghje puderete ghjunghje à u locu da u ponte o di una altra manera civilizzata, ma assai ùn ponenu micca u piacè di un passaghju in un baricu di "casate". A celebrazione in sè stessu hè chjucu è divertente, è a sposa devi mantene a curona pisanti d'argentu nantu à a so testa tutti i ghjorni di a festa.

U Natale hè a festa principale religiosa è a famiglia in u paese. In Norvegia, rispettate a tradizione di celebrà a Natale. Tutti amu u caratteru di Yulebuk, chì personificà stu vacanze. In ogni casa à questu tempu, sempre dettu l'arbre Natale, preparate e pranzi deliciosu è, sicuru, visitate a chjesa. Hà sorry, u desideriu di "Merry Christmas" sona in Norvegese cum'è "Dieu Jul!". À u listessu tempu, chì significa "Jul" hè micca cunnisciutu ancu à i residenti indigeni. Forsi, hè a tradizione culturale più interessante di u Norvegia.

A cultura musica in Norvegia

A musica di u Norvège hà assai in cumuni cun l'arti similari di Danimarca è Svezia. I travaglii mudernichi sò basati nantu à u folkloru è i classici. À u listessu tempu u fundatore di a musica noruega hè Edward Grieg, chì hà fattu una parti activa in u sviluppu di a cultura musicale à a fine di u XIX seculu. In a so musica, hà sappiutu a dimustrà a vita di u paese, a so bella natura è a qualità principali di u pòpulu noruognu - amori è ospitalità.

Cultura di cumunicazione in Norvegia

In visità stu paese, bisognu à cunnosce i reguli principali di a cumunicazione, postu chì i Norvegiani in parechji rispetti difenu di l'Slav:

  1. Meno emozioni. A pupulazione lucali hè assai ristretta, ancu sottu a influenza di l'alcoolus, ùn anu micca suscitatu u tonu è ùn cuntentanu micca in conversazione emozionale - questu hè cunsideratu modu mala.
  2. Ùn puderete micca fà i crescente à i vechji in u trasportu. Questa règula hè incomprensa à noi, ma un veru nurviggisi di vechja hè stata offisa, se vulete dà cun ellu à ellu, hè sempri in pienu di forza è ùn ne ùn esse in daraghju à u ghjovanu.
  3. Pudete u pudete dumandà à a strada. Norvegiani sò persone società è amichevole. Vi rispundenu qualcunu di i vostri dumanzi è dicenu quantu chì u so inventariu di i paroli in l'inglese hè abbastanza. Se sapete a lingua nurvegiana, tandu avete assai amici trà e pupulazione lucale.

Parrannu di a cultura di u cumerciu in Norvegia, i pirsuni lucali sò sughjetti assai affidati è affidati. Anchi si tratta di qualchi temi domestichi, pudete truvà cun forza di a so parolla.