Tradizziunarii di Suisse

I tradizioni è a cultura di a Switzerland sviluppau annantu à parechji seculi. I paisani lucali rispettanu assai è passanu da generazioni à generazioni. Comparatu cù altri paesi europei, tradiziunali i tradiziunali i Sveti sò distinti per a so originalità è l'uriginale. In diverse regioni, ci sò "e so propria" tradizione culturale chì pò micca esse resguardata da altri cantini in Svizzera. Perchè, cum'è un invitatu di u paese, solu bisognu di cunnosce i leis basi è e tradizzioni naziunali di u Suviu è, per esempiu, dimustranu rispettanu.

Tradizioni Festivi

Cum'è sapete, i Suiziani sò assai affezionati di fun, cusì in u paese, quasi tutti i misi, ci sò festivals di diversi ghjorni, competizioni è e competizioni. Tradizionalmente, in i ghjorni di a festa (l'attempu musicalista più vivu di u paese hè u Jazz Festival in Montreux ) veste in più vistitu è ​​vistitu. Un ghjornu di festa in Svizzera ùn passa micca senza una salute magnífica è u vinu. Una di e vacanze cerimoniali di u paese hè u ghjornu di l'inguernu (prima di u rapidu). Duranti a so splutazioni in Svizzera, a tradizione era u caldi di un mortu de zucchero, una prucissioni di torchlight è un show di focu.

Malgradu u fattu chì i vacanze in Svizzera sò cusì forte è straordinariu, Natale hè un vacanze tradiziunale è famigliali. Ùn ùn senti micca sse u cantu rinuveri è a famiglia di salute nant'à stu ghjornu. U costume principale di u suizo à Natale hè di leghje a preghiera in u circhiu famusu à a tavula festiva. In i carrughji di u Suviu ci sò ferii è esiczioni. Un alimentu predilettu in u Natale sò pane di gingerbrella in forma di un fucco o un ominu.

Tradizzioni famigliali di Suisse

A famiglia per i Svizzeri hè u so propiu mondu particulari. A calor, l'espiritualità è l'amicificazione sò i so cumpunenti principali. Ma sò parechje tradizzione in Svizzera, chì causanu cunfusioni trà assai turisti. Per esempiu, annantu à l'ultimu ghjornu per annunziu a notte, l'amichi di u grou in a mattina avè bisognu à pudè mannari la sposa cun mayonnaise, ketchup, forsi ancu un prugno. Allora ci anu bisognu di passà una "bellezza" in i carrughji di a cità. Questa tradizione svizzera ùn hè micca benvenuta in ogni regione, ma esistiva. Oghje, ellu deveri tutte i sposi futuri è l'amatori di a sposa.

A famiglia furmata hè dinò tradizione chì hè vinutu da l'Average Ages distanti. U patriarchy strittu hè una parte integra di e famìle svizzerà. Senza a permessa ufficiale di u maritu, a donna ùn hè micca ricrutata, è se a donna casera decide di vultà in vacanze à un altru paese, da quandu hà da esse accumpagnata da un parente di u so maritu. Tradizionalmente tutti i vennari sera, à una grande mesa di famiglia, i membri di a famiglia è i so parenti (avioni, godparenti, aunts, etc.) cuglia per cena. Hè u solitu à principià a festa cù una preghiera, è duranti a notte di a ghjurnata discussi tutti l'avvenimenti più brillanti di a settimana.

Cum'è sapete, i Suiziani sò un populu puntuale è culturale. Perchè ùn hè cunsideratu inaccettavule per esse tard per una visita. Sì i Sucidi si aghjunghji à qualchissia, ci anu da esse pruduciutu per tutti i membri di a famiglia. Durante una conversazione nantu à una visita, ùn hè perfettamente inacceptable per discussà a renta familiari è u status sociale. Ùn salùtanu u ciuvete è di chiaru, cumu rispettanu in rispettu di a vita privata di ogni cittunianu.

In u mondu culinariu, e famìni suciei anu ancu qualchì roles di distribuzione. A maiò parte l'omi ùn tocanu micca a cucina, ma s'ellu ùn hè micca di u furmagliu o u vinu. Sti dui prudutti sò fatta solu da l'omi, hè cunsideratu ancu inaccettante per interferiscenu cù a mòglia. In generale, quellu furmagliu, chì u vinu in u paese anu un gustu parcellu è di qualità alta. Forsi hè questu quì, l'omi sò un pocu scantu da l'intervenzione femina, perchè a so inexperience pò "sfruttà" una bona gloria di u pruduttu.

Tradizzioni in Alpi

U territoriu di Suisse, induve si trovani i boni alpi sò stati è tradizione. Tutti sò vinuti da u 13 ° sèculu è sò reverendu da i vignaghjoli à stu ghjornu. Dumenificazione in questa regione suiza hè principalmente cunceptazione di bestialità. Quelli chì anu una vacca cornuta domestica necessanu ripiglià stazzema di ogni primavera è fate una nova campana in a so porta. Questu costume vene una bonu munzignazioni tuttu l'annu è scantano e fora di e malatie di l'animali.

Duranti l'estate, i pastori Alpini praticheva in questa zona. Questu divertimentu sportiu hè stata alcuni "Schwingen". Cum'è un premiu, u vincitore hè datu campane per una banda di vacche o articuli interni. Sicondu i Suiziani, tali lotta aiuta à i pastori per mantene una bona forma sportiva è micca perde u spiritu di l'entusiasmu.

A tradizione culturale più bella di Suisse in Alpi hè u cantu di Betruf - a preghiera di i pastori. Ogni ghjornu, dopu chì tutti l'animali sò purtati à u capannone, i pastori partenu in i lochi è canti una preghiera. Hè cresce chì una tradizioni di u Suviu salvu a banda da l'attaccu di l'animali salvatichi in a muntagna.

Ci hè una tradizione in Svizzera per aduttà u bistiame cù diverse canteini è fiori chì scorri da i pastori di a muntagna. U solitu esse in tuttu u vacanze annantu à l'ultimu ghjornu di settembre (durante i ghjorni di collana). I locali salutanu i pastori cù ovatori è canzoni, è l'animali sò sbuchjati da u triple (o un altru cultu predilugu d'animali).

Hè difficiate di imagine pastate di u mondu svizzera senza bugle d'alpina. A ghjucà nantu à a so longa hè una tradizione, è oghje hà diventatu un arte musicali. Duranti u Medievu, u cornu hè stata utilizata per fà chì i pastori signe à l'altri in casu d'un attaccu. Oghje u sopra, quandu e bandine falate in u cobbled. Spessu in paesi chì sò vicinu à Alpi, urganizate cuncerti di musica sana, nantu à quale l'attuali principali hè un magnificu bugle alpinu.