Lussemburgo Shopping

Una parte integrante di qualsiasi viaghju hè di shopping. Dopu tuttu, ogni volta da viaghjate s'aprì da aduprà un mare di ricordemi à tutti l'amici è i parenti, è questi cose chì, durante un longu tempu, vi ricurdamu di un paese luggeru è i ghjorni inescuvate ghjornu in ghjornu. Shopping in Lussemburgo hè assai diffirenti da cumprà in altre paese europeu. Fighjemu i so sutilmenti.

I Zoni shopping

Cumpara a cità pò esse divisa in dui e shopping: Unterstadt è Oberstadt. Unterstadt hè un spaziu vicinu à a stazione ferroviaria. Questu locu hè una cuncintrazione di e buttee, rappresentante i famosi famosi di u vestitu è ​​l'accessori. Inoltre, pudete cumprà l'equipazione quì, è GrandRue Street ci piace à l'amatori arti cù assai galerie, induve i turisti ùn ponu micca solu apprezzà l'opere di i maestri, ma cumprate ancu cumu cumu. Ritorna dopu una tenda fatta per una tazza di caffè nesta zona, ancu, pudete, perchè ci sò assai cafè è ristoranti. Invece a prussimità di Unterstadt à l'estazione di treni, i prezzi sò quì sottu assai più bassu di a Oberstadt.

U sicondu quartier - Oberstadt - hè situatu in u centru di a cità di Lussemburgu . Hè limitata à Place d'Armes è Place Guillaume . U cummerciale in questa parte di a cità hè "infurzata" per i turisti. Tentati di vendita di massa, boutiques di lussu - qualchissia hà scontru quì hè interessanti per ellu. È nantu à i merceri di fiorje pudete cumprà venditi cose da un'accintu bellu accettabili. Per quelli chì sò disposti per gastru assai, Ci hè Galerìa Beaumont - un paradisu per l'amatori di i mercanzi di lussu. Ieddi di carichi, orlii di lussu, ropa exclusiva - tuttu questu quì trovi in ​​a Galerie Beaumont.

Mercati è feriti

Ogni passaghju in Lussemburgu pò esse divisu in parechji tipi: toli, mercati, fieri. I mercati include, per esempiu, u marcatu anticu o fioru, chì avemu digià chjamatu. Tutti i seconda è quarta u sabbatu di u mese in u centru di a Place d'Armes, l'abitanti di Lussemburgu unfold trade. Quì pudete truvà molti affare interessante: settimi stile, libri, muniti, articuli di casa è ancu mobili. U restu di u tempu chì a piazza hè occupata per arcane shopping in souvenirs.

In a seconda mità di dicembre, Place d'Armes hè occupatu di u spiritu di Natale - u mercatu di Natale. À questu tempu, pudete cumprà u rigali è i decorazioni festivi, u gustu gustu, u vinu è u furmagliu. Fate shopping à u mercatu di Natale ùn hè micca necessariu, puderete caminari è vede cumu si i Lussemburgeri sò preparati per i vacanze.

Per i prudutti di a splutazioni, i vegetali freschi, i frutti è u furmagliu, è ancu di vinu è spicesi, avete bisognu à a piazza Guillaume II.

I toli è centri shopping

Ma e shopping in Lussemburgo, sicuru, ùn hè micca limitatu à i mercati è i fieri. A maiò parte di e buttiette, induve pudete truvà tuttu da i ricordi bianchi à a ghjallina di lussu, hè situatu in Grand Rue Street. Ci sò parechje zoni peabide, chì faciule a vita più faciule per i compagnie.

I centri shopping è più famusi sò Città Concorde è Belle Etoile. Spicificanu à vende l'articuli di a marca da l'ultime recenti. I prezzi sò assai distanti di u demucraticu, ma e cose sò esclusivi. Fans di a tecnulugia anu visitate a strada Porte Neuve, ci hè una magenta magazzini Sony Center. E i fanni di pezzi platti exquisite Villeroy & Boch o a fabbrica di questa marca.

Una altra boutique interessante in Lussemburgu hè chjamatu Maalem. Stu locu hè un veru tesoru perchè à quelli chì ci sia ripintimentu in articuli interni è materiali naturali.

Souvenirs di Lussemburgo

Lussemburgo hè una cità assai piacevule per shopping. Da quì pudete fà e cose di carichi è belli souvenirs, micca cunsideratu per una purse. I souvenirs più frequenti in Lussemburgo:

  1. Ogni tipu di figurini, a più spessu rapprisintanti attrazioni lucali (a Cattidrali di u Lussemburgu Madonna , Casemates Bok , u Castellu Vianden , etc.).
  2. Contenidors per spices cù l'imaghjini di u ponte Adolf .
  3. Oggetti d'arte, per esempiu, pittura. A cità hà assai galeri d'arte è esicuzzioni, induve pudete acquistà solu l'opari d'artisti oghjinchi, è pudete cumprà una stampa chì dàccu u so internu o diventà un rigalu exquisite.
  4. Dulciuri. Chocolat locale hè l'orgogliu di u paese. Hè cresce chì ùn hè micca nè modu inferitu à u suizo.
  5. Cerveza alcooluda inghjinali. Induva voli induve cumprà torna currant in u casteddu di Beaufort ? Nunda. Solu in Lussemburgu. Dunque, sta pussibilità ùn devi esse micca missa.
  6. Tè serà un addunitu harmoniu à i vostri shopping gastronomichi. Un veru "stella" trà l'tes te local hè a culletta ducale.

Altre caratteristiche shopping in Lussemburgo

Hè assai impurtante di prugrammu di u tempu di visità e tene in anticipu. Ricurdativi chì in ghjorni longu a maghjeria a più di a vendita sò aperti da 9h00 a 17h00 o 18h00. I centru cummerciale più longu. I tarritorii di l'alimentazione sò aperti à 22h00. U sàbbatu, u schedariu di e venditi hè riddudu assai, sò aperti da 9h00 a 12h00 o 13h00. I centres cummirciali sò oghji à a sera. Ma u domenicu, vai shopping in Lussemburgo hè improbabile di travaglià: a maiò parte di u puntuale seranu chjusu.

Unu di e funziunalità principali di u shopping in Lussemburgo hè a proximità di i salute entre l'altri, chì ùn pò micca po ghjudicà quelli chì stàvanu à piglià assai.

E unu più dittu. In Lussemburgu, i turisti anu u dirittu di rimbursà u impositu di valurizazioni. Questa si riferisce à un pruduttu chì u valore supera 25 € è solu à questi tinedi induve u "impegnu senza prugramma" o "Duty Free" signu. Pudete torna l'VAT in quartu trè mesi dopu a compra.