Ksamil Beach - Albania

Xamyl o Xamyl hè a cità più alti australi di u fiumu chì faci parti di a riserva naziunale Butrint. Hè situatu à u distrettu di Ksamil di Saranda, solu 10 chilomitri da a cità di u stessu nome.

A basa hè stata fundata annantu à pocu tempu, in a fine di u seculu passatu, ma anchi questu, ùn hè micca inferitu in pupulazione per altri locais turistiche di l' Albania , ma, à u cuntrariu, hè una di e cità più visitati in u paese. I turisti, i lucali è i viaghjatori à stu locu hè attrattu, cumpresa a più bella spiaghja in Albània - Ksamil Beach.

Una di e mancanza principali di stu cità turisticu hè a so distanza da a capitale d'Albània - Tirana, in u quale hè situatu l'ariaportu internaziunale. In questu ghjè, a dispunibilità di trasportu di Xylam hè assai affissibile. Per ghjunghje à u fiumu postu dopu à pattinaggiu in a capitale hè necessariu di superà circa 250 chilometri, chì hè di 5 ore passati à a strada.

Dove dormir à Xamyl?

L'hôtel grande è l'abitanti Albanese sò megliu cunservati in Saranda, una cità più recurrente, chì hè pocu di minuti di Xamyl. A infrastruttura di Saranda hè più sviluppata, è pudete acquistà à e piani più bagnati di Ksamil da un bus un colchju confortau.

Se vulete firmà in Albània in un picculu hotelu nantu à u mari, da quì à Ksamil stessu sò parechje scelte per i picculi boni mini-hotel o appartamenti d'ospiti chì sò micca situatu da a costa di u mare. Fate quellu pudete nutà cum'è mini-hotel cum'è Dues Hotel Sirens, Villa Ideal, Tirana Hotel Ksamil, Holet Artur.

Intrattenimento in Ksamil

L'attrazione principali di sta petita ville Albanese hè, per suprattuttu, e plaji di biddizza straordinaria. Ci sò quì si trovanu da una petra bianca chì s'assumiglia à a sabbia. L'acqua trasparente contr'à a spiaggia bianca hè astu di blu.

Unu di l'attraversu principalu per i vacanze sò chjassi è di petite isuli dispertu, situatu in u mari vicinu à Xamyl. Ci sò una varietà di ristoranti induve i turisti ponu tastà i spicializazioni lucali - insalati , zuppi, è, sicuru, u pagliaghju frescu, perchè a cucina hè un Mediterraniu classicu. Pudete in paese à l'isuli natannu o in un trasportu acqua arrimitatu. A l'altura di a stagione, i lanci sò urganizati, chì trasferenu i turisti à l'isuli in libertà.

In u vostru tempu liberatu da natari pudete andà in una scursioni per l'antica cità di Butrint è caminate longu i so ruins. Hè situata assai vicinu à Saranda. I Ruins di u Butrinu sò parti di u Parcu Naziunale cù u stessu nomu è sò inclusi in a Lista di Patrimoniu World UNESCO. Quì pudete tuccà a storia di cent'anni è traccia u sviluppu è a cascata di a cità antica.

Butrinu fù fundatu cum'è una culonia di greci antichi, appartene da a Roma Antica è l'Imperu Bizantinu. Dopu qualchissia tempu cadiu sutta l'occupazione di i Venetiani, è in quandu, in u tardu Medievu, era stata abbandunata. E scuperti archeologi fussinu nantu à u XX sèculu. In u prucessu, ci si trovanu, teatrini, therma è e pareti di altre strutture, priservatu inutilità finu à i nostri tempi. Ora Butrint restaurava è ristabilitu à u so tulu originale.

Riturnà da Saranda à Xamyl, pudete visità altre attrattu impurtante - u monasteru di San Giorgiu. Hè situatu nantu à a muntagna è ùn ci hè micca accessu direttu cù u carru. Dunque, per vultà in u monasteru hà bisognu per andà in prossime. A ristaurazione di u monasteru hè stata rializata recentemente, cusì u monasteru hè oghji in excellent condition.