Cascate di Norvegia

Norvegia hè unu di i paisaghji più pintoreschi di u mondu. A so natura hè stata furmata sottu a influenza di un clima climatologicu seculu, chì solu sughjettu abbruciate u cursu cálido di u Canali Golfu. No sorpresa, hè quì chì circa 900 glaciera sò situati, chì formanu cavalli cascate spargugliati in Norvegia.

Arcuni statìstichi

Cascate sò una parte integrante di a biodiversità di u paisaghju norvegese. L'urganizazione, chjamata a Reunione Munarchia di Cascate, hà stimatu chì ci sò 30 cascate di u mondu situatu in i lochi altri. À u listessu tempu, 10 di elle sò cuncentra in stu paese.

Arcuni cascate di u Norvegia serve com'è un ligame trà e muntagne è fiordo , mentre chì altri sò una continuazione di i fiumi di muntagna. Ma, sicuru, ogni unu di elle diferene a forza, a velocità è a bellezza indescribable.

I cascate più visitatu in Norvegia

I cascate più populari di stu paese sò:

Forsi la cascata più visitata in Norvegia hè Veringsfossen . Questu hè duverevule per u fattu chì ùn sviluppau micca solu da l'autostrada chì enlazava Oslo cun Bergen . A cascata origine in u fiumu Biorea. L'altitudine hè 183 m: 38 m fallenu nantu à un falescu rocciosu, è 145 m fallen nantu à una cascaretta libera. Per apprezzà a bellezza è u putere di questu flussu di acqua, bisognu di scanzari un caminu suluzione di 1500 passeti.

Un'altra cascata maiò è dinò cascata in Norvegia hè Lotefossen . Hè interessante perchè diventa in dui canali, chì ghjucassi in a so alte di 165 m.

In u territoriu di stu paese sò situate una di e cascate più altu di u mondu, cumprese u Kile Falls. Certi volte chì indicanu chì l'altitudine hè di 840 m, mentri 755 m fallenu nantu à a caduta. Se vi vede à u carte in Norvegia, pudete vede chì u Kile Falls hè situatu in u cuntatu di Sogn og Fjordane. À u stessu tempu, pò esse vistu da una distanza, ancu da a strada E16.

Cascate di Geirangerfjord

In a parti di u Nordu di u cuntenutu Nordu di Møre og Romsdal, ci hè un Geirangerfjord , di 15 km, chì hè una fossa di Storfjord. Hè una marina angulata è stralucante, sopra i banche di quale ci sò abbastanti falesi è glaciali. In u tempu di u funnu di i glacieri, i currenti di u currenti di l'acqua sò furmati, chì formanu cascate, "I Seven Sisters", "U sposu" è "Veil di a Bride".

In Norvegia, a cascata "Seven Sisters" , una foto di quale hè presentata davanti, hè assai populari. U so nome hè dovutu à sette flussi d'acqua, chì falanu da una altura di 250 m à u fondu di u Geirangerfjord.

Un pocu à punenti di i "Seven Sisters" hè una cascata di u Nordu - Cascade di a Bride. Hè statu chjamatu chjamatu da i ciumi fini di l'acqua, chì, chì cascanu da a roccia, creanu un patru di spidera. Questu fa falla cum'è un cordone livellu, chì sempre in decore l'indipendente novu.

Opposite quessi cascate hè un altru corpuscule, i ghjetti chì formanu nantu à e rocci un patronu sìmulu à a siluette di una buttiglia. L'abitanti di Norvegia hà datu sta cascata chjamatu "Groom". Sicondu i leggende, avia longu pruvatu à piglià una di e sette soru in a sposa, ma dopu l'affare infatti "hà pigliatu l'buttiglia".

Cascate in u sudu di Norvegia

Turisti chì ghjùnsenu in u paese versu May-ghjugnu, per studià cascate, hè megliu per andà in su sudu-ovest. À questu tempu u funzionu di i glaciers hè successu, chì cunsiderà chì u livellu di l'acqua in i fiumi sarà massimu. Questu hè particularmente evidenti in u dendu Valle di Cascate - Hussedalen. Sò urigginate in u fiumu Kinso, chì scorri da l'altupianu di l'altupianu di Hardangervidda .

In a vallée di Hüsäden in Norvegianu sò quattru cascate gianti:

Per vede tutte l' attrachjite , avete da passà 2-6 ore. In u stessu tempu, serà necessariu di superà literale un muru chì cumparanu a cascata di Nykkjesofyfossen.

Riserva di Svalbard

Ùn sò tutti l'attraversu noruicu sò in e rote turistiche. Per esempiu, u Riserva di Svalbard, anche era remota da i cità cintrali, ma ancu dessi a attenzione di i turisti. Hè situatu à mezu à u polu nordu è era furmatu da u frà Àrticu, chì hà custituitu quì i glaciali gianti è cascate di crystal clear. S'ellu ùn era micca per u corrente di u corpu di u Golfu, a flora è a fauna lucali seranu ancu più scarce. Forsi, quandu i turisti ùn anu micca avutu l'occasione di apprezzà i cascati di ghiaccio situati quì à u nordu di Norvegia, in a Riserva di Svalbard.

I glacieri corsi vicinu à u 60% di a zona di a zona prutetta, chì hè 62 mila metre cuadru. km. Duranti a so fissioni, ci anu riunificatu i currenti enormi, chì culleghje in u mare direttamentu da a superficia di i glacieri. Stu spettaculu hè increditu, perchè elabure a bellezza è a forza destruziva di l'elementi naturali.

In più di a Riserva Svalbard, nantu à u territoriu di u Nordu di u Norveġu, pudete messa à e cascate di Vinnufossen è Skorfossen. Hè situatu vicinu à u locu chjamatu Sundalsora.

Quandu visitanu e cascate in Norvegia, ricordate chì ponu esse assai periculosu. Per quessa, ùn deve micca lascià u fogliu, vai alluntaniu u fernu o pruvate à escalofre à a cascata sè stessu. U tarritoriu hè sempre mullutu è slippery, è i rocchi sò stati altasce è scarpaghi. In seguitu rigioni simplici, pudete riesceghja a bellezza di l'uggetti naturali.