Musei di San Marino

San Marino hè un picculu paese, circundatu di tutti i costi da u territoriu di l'Italia. U so nomu cum'è sona a "A Republica più serena di San Marino". Unusually, ma l'statu, chì hà mantendu a so indipendenza in u centru di l'Italia, ùn pò micca esse ordinariu. Ci sò una grande popularità per mezu di i turisti, perchè avè pussutu annantu à u so territoriu, fate un passu à u passatu: forti castelli è fortesi antichi, bella natura è l'ingiru. Ma chì ci hè più interessante - in questu statu pocu ci sò un gran numaru di musei, è parechji sò unichi.


U museu statale

U museu statale di San Marino hè statu apertu à a fini di u XIX secolo grazie per i donne di i citadini. U museu hè divisu in parechji partie: archeologia, numismatichi, arti. Hè situata in Via Pietzetta Titan, vicinu à a chiesa di San Francesco è l'entrata principale di a cità.

U museu hà riapprò quasi cinque mil persiciedi di a storia di stu statu, cullighjenu currettamente da u 1865 à u presente. Quì ci sò parechji artifacti truvati da i archeologi, è perghjanu à e diverse epopea, cumincendu cù u Neuliticu è ghjornu à a Medievu. Inoltre ci sò interessante opere d'arti, dunque in u museu pudete diventerà e sculture è dipinti di Pompeo Batoni, Stefano Galletti è altri. I numismatisti sò interessate in diverse muniti è medalte. Visitu u museu, pudete amparà a legenda è a storia di sta republica insosca.

U custruzzioni di stu museu si trova in u palazzu di Pergami è comprende a Pinakotheque di San Francesco, a Galleria d'Arte Moderna .

Infurmazione utili:

A Pinacoteca di San Francesco

A basa di a risultazione tutale di u Pinacoteca Naziunale sò l'esicuzzioni recullati da l'abbati Giuseppe Chakkery, chì hà recullatu da a fine di u XVIII sèculu. Doppu, rapprisintanti di assai famiglie nobili di Siena purtò altre travagliu in u rigalu di u Pinacoteca, è avà includenu toni di i pittori Sienese da i 13 ° à u 17 ° seculi.

Un complexu architectural interessante, in u quale hè a Pinakoteca, hè stata fundata in u 14u seculu. Nantu à i seculi, l'edificu hà sappiutu cambiamenti, ma ancu i muru d'esterno retiendu a so apuntalia primordiale in certi locali.

U museu possa una galerie d'arte è una sizzioni di l'arti. Eccu l 'erate di u monasteru è e cumene Franciscana si dimustrava, frà l'exhibiti sò quelli dipinti nantu à tile è legno, vestiti è mobili di i seculu XIV è 18, freschi di valurizazioni da a chjesa chì ghjè vicinu. In dui camarii cù u museu, ci hè una cullizzioni dedicata à Emilio Ambron.

Infurmazione utili:

Galleria d'Arte Moderna

A galeria di l'arti cuntempuraneu presenta opere di u principiu di u seculu 20 à i nostri ghjorni. L'exposizione hè più di 750 stampati.

A storia di a creazione hè quella manera. In u 1956, a Biennale di San Marinu hè statu apertu, è a prima esposizione includia travagli di più di cinque centu artisti. U membru di u judu era u famusu maestru Renato Guttuso. A mostra era successu è era visitata da più di cente mila spectati. A scena indicazione passò dui anni dopu, è hè creatu un situ permanente.

Per un tempu, a Biennale era limitata solu per artisti famosi, ma in u XXI seculu, l'opari di l'artisti cuntimpuriani anu accuminciatu a fugliale. È avà sò quì prossimi exhibimenti personali quì ogni annu.

Infurmazione utili:

Museu di Rèptili (Aquarium)

San Marino hè famosu per i so musei è pudete visità musei bassi. Per esempiu, in u cori di a parte antica di a cità di San Marino ponu truvà un gran numaru di reptili esoticai è inghjustement brillanti. U museu attrae à più u turista annu.

U museu di i rèttili o "Aquarium" , com'è chjamatu, pò esse un locu excelente per passà u tempu cù a famiglia sana. Dopu tuttu, solu quì pudete diventà una parte di u monicu magicu di pesci incredibile è rèttili. Tutti l'animali è i zitelli anu interessatu in l'infurmazioni nantu à a manera di mantene, alimentate è cura di such criatures inusuales.

Eccu, in un spaziu petite, pudete acquistà cun svece, salamandre è crocodile. U museu hè dinò tortugliano è iguanas, è l'aranne sò rapprisentati per amici esotico. I porti tropicali sò rapprisentati da u pesciu luminoso, in u museu pò vede angeli moray e piranhas. Quelli chì amanu rettili è pisci seranu un piacè di visità cusì un museu. Ancu serà da interessu à e persone chì scopra in u circondu.

Infurmazione utili:

Museum of Wax Figures

U Museu di Cera presenta ricustruzzioni storichi di precisione di quaranta sceni, cuntene ancu più di un centu carattere, fattu di cera. Unu di e sezzioni di u museu hè dedicatu à i strumenti di a tortura chì eranu sempre.

U museu hè unu di i musei più noti in u paese. È ùn hè micca surprisante, postu chì tutti l'avvene è i figuri sò illustrati cun incredibile precisione.

Infurmazione utili:

Museo di Curiosità

U museu di curiosità in San Marino hè un museu divertidu. Ùn cuntene exhibiti di diversi situazioni di vita divertenti. Ma, quandu i curaturi di u museu dicenu, sò tutti veri.

U museu hè famoso per a so grande cullizzioni di artifacti purtati da diverse partiti di u mondu, è hè bellu ragiunatu unu di i più interessanti in u paese. A maiò parte di l'elementi appartenenti à l'epopea diffarenti sò veramente reale, ma spessu chì hè casi impossible di crede. Ma quì pudete esse stallate vicinu à l'omu chì era u più altu di u mondu, u so criscinu era quasi trè metri. Cumu solu un sensu incredibile di a so miniatura vi darà un vicinatu cù a persona più grossa di u mondu, u so pesu era di 639 kg. E, apparentemente per u cuntrastu, vicinu à una zitella chì a cintina hè bella. Frà l'altru esce esse vede parechje persone insoliticu. Sò quessi sò nichi ananas, è un omu chì lascià e so unghje finite.

U museu hè dinò un esposu zoològicu induve pudete vedere un cani grandi di tri-metri-longu è un ovu 80 cm in altu, chì appartene à un pez preistoricu. Inoltre ci sò raccugliati di traghetichi è blocatori. E i fashionisti moderni certamenti ùn saria scuraggiatu da i pecorini facianu in forma di navi è chjusi. Comu pudete vede, stu museu serà interessanti per tutti.

Infurmazione utili:

Museo di Tortura

U museu di a Tortura in San Marino presenta una cullettione tremblanti di strumenti di tortura chì eranu usati in u Medievu. In a so esposizione sò colti di più di quattru centu strumentu. Stu museu hè assai pocu cumu, ma micca ogni turistru voli à visità. I valenti si sà interessatu di passà u tempu in questu, postu chì i so esposi sò una rareza. Frà l'altri ci sò incredibuli, è hè spessu difficili di crede chì a ghjente hà pigliatu cun questu per pudè simulà u so propiu tipu. Eccu avete vede l'infamous "Iron Girl", u sedia di l'Inquisatori è parechje altre esposi per a tortura brutali.

Forsi, a primu manichinu, l'esibiti è pare micca innocu, ma solu finu à lettu l'urdinate per l'usu. In u museu vicinu à ogni crescita questa ci hè un signu cù una discrezione detallada. Certi di sti strumenti sò genuine, ma arcuni fossini fatti sicondu i schedari sopravviventi.

Ci hè un museu cusì cusì unicu è in stu museu in San Marino.

Infurmazione utili:

U Museu di Vampire

Per i fanni di l'horroru è a misticisimu, u Vampire Museum in San Marino serà di grande interesse. Hè situatu à u centru di a repubblica, è l'entrata hè tutela di un lulu areu. E questu quì, hè a criatura più chica di tutti quelli chì ponu truvà quì. Dopu tuttu, in i chjusi oscure di u museu, decoratu in russu è nìvuru, i visitori sò espertu u conte Dràcula è a Condessa Bathory. In a semicuttura di i musei, l'exposition looks particularmente scary. Eccu u locu per tutti i porsi è i pesche di mare per vede vivu, è alluntanate ogni fobie svinni.

Frà l'eseguite hè un casculu cù i restos di un vampire vera. È per a prutezzione contra i spiritu maligni sò prisentati artifacti reale. Quessi sò tutti tipi d'amuletini, agrumi di aziende, argentu. In particulare anu bisognu di prufittà di quandu di tutti i cantoni di u museu t'hà parechji cumpurenti, vampiros, muntagni è ghosts peep out.

Infurmazione utili: