Hoodia Diop hà intrutu in u TOP-10 di i mudelli più inusuales di u mondu

U mudellu più oscile di u mondu, Hoodia Diop, hè assai in a dumanda in l'agenzii di mudeli in u mondu. Ma ùn hè micca u primu chì si scurava di dì "nè" à i standards di bellezza.

Hoodia Diop - reale di melanina

Natura ghjenuvesa ghjucatu à u ghjovanu Hudiya Diop cù melanina: l'annu nativu natali di 19 anni di u Senegal hè incredibbilmente scuru in u corpu di a pelle. Sembra chì hè stata pintada cù pintura negra. L'aspettu pocu cumuni di u mudellu era assai in demanda. Cusciana accunscia cù parechje mudelli agenzii in Parighji è New York.

A strada, u mo amicu hè caucasian. S'hè caricaturu in fotugrafii in sessioni di photo

In u zitellu, i pari anu spiegatu bè ghjucatu, è ancu quelli chì anu scrittu l'annunzii insulte nantu à e so ritratti nantu à Internet. Hudiya hà amparatu à ùn reazzione micca à quelle antica.

"Aghju amparatu à mè stessu è ùn fate micca attente à i persone negativu"
"Vogliu dedici à i mo fratelli chì ciò chì vede pare ùn importa micca finu à voi bè bella".

Vinnie Harlow hè un mudernu Dalmatinu

Winnie Harlow - supermodeli canadiani, suffrenu di vitiligo - depigmentazioni di e zoni di a pelle. U spazi off-lattice puntate nantu à u corpu di Winnie in a zitiddina. Questa era u mutivu di ridicule: i peeri chjamati a so vacca è a zebra.

Winnie scorri à u so avvintutu sughjettu attaccò u "Top Model in American Style". Dopu à u sparizioni diventò incredibile.

Avà u mudellu di 22 anni chì travaglia cù parechje marche di robba, hè sbulicatu per magazini è in publicità.

Tando Hopa hè un favore di i diritti albinu

Tando Hopa hè un mudellu albinu sudafricano, filmatu in spettaculi di Vishy. Tando ùn hè micca solu un mudellu, ma ancu un avucatu difendu i diritti di l'albini in Africa.

Hè quì cunsiderate i zitelli di u diàvulu, ma l'organi è u sangue di questi piacè sò stati valutati in pesu d'oru. Curati è sorcerers crèdenu chì da u sangue di l'albinni pudete fà pozzoni è drogu da ogni modu di malatie. Tali "drogi" sò assai corti, cusì ci hè una caccia per i albini. Poviru ghjovani, chì a natura hanu despunzata di a melanina, anu vivutu in u scantu di e so vita è anch'ellu ciiscinu sempre. Tando Hopa prova di cummàtelu di stu prublema.

Sean Ross - u mudellu di l'albinu più famosu

A vita di un altru albinu di l'azzione Afrikana-Americana, Sean Ross, era ancu chjuche di greghje è ridicule. Hè chjamatu "putty" è "puleu".

Ma ùn hà micca perde u core è diligently impegnati in ballu, è più tardu divintò un supermodello famoso, chì travaglia per edizione in moda. Hà stata ancu cù clips di Beyoncé è di Kathy Perry.

Melanie Gaidos - un mudellu cù un aspettu fantasticu

I datu esterni di stu mudellu hè assai luntanu di l'ideali standardali di bellezza. Sperma d'una malatia genetica rara chjamata "displasia ectodermali": ùn hà micca guasi micca capelli è denti.

Quant à Melanie hè prestu à parlà dopu à stà in un clip di u gruppu "Rammstein" cum'è u Sandman. Avà, a vita di u mudellu di 26 anni, tocca a chjave: viaghja assai, participeghja in parechji prughjetti è diventate a vita.

Melanie hà parechje amici chì apprezzendu per u so carisma è u mondu internu riccu.

Victoria Modesta - mudellu cù un ramu artificiale

Lu cantanti di u futuru Vittoria Modesta era natu in Latvia. Per via di l'sbagliu di u duttore chì hà ripigliatu u cunsigliu, a zitella avia una discu a manca in u lugande. Victoria passò tutta a so zitiddina in i sughjetti, è à l'età di 19 decide chì amputate e so pere à u ghjinochju per evitar più complicazioni. Ma ancu esse un invàlidi, a zitella era capaci di ottene un successu incredibile. Idda pridicò à a Milan Week of Fashion, annuncia Samsung è hà realizatu à i Paralympiques à Londra!

Zombie Boy - un scheletru umanu

Rick Ghenest di u Canadà hè prestu famosu per avè fattu assai tatui in u corpu chì rientanu ossi umani. Allora pareva un scheletru. Inoltre, ellu hè u repertore mundiali di u numaru di insetti tatuati (fu!).

Ha travagliatu cù u designer Nicolas Formichetti è ancu starred in u video di Lady Gaga.

Amazon Eve (Erica Irwin) hè un mudellu giantaghju

A so carriera cumminciò Eric 5 anni fa, starring in a tappa di a rivista australiana "Zoo Weekly" in un altru mudellu. Stu numiru divintò u best-sales in a storia di a rivista. Certu! Dopu tuttu, a ragazza cù quale Erica faci cusì cun l'apparenza cù i so beddi pocu.

U crescente di Erica - 2 metri 3 centimetri - hè u mudellu più altu di u mondu.

Daphne Self hè u mudellu più anticu

Daphne Self hè u mudellu più anticu di u mondu. Avà hè di 88 anni, è hà aduprà a travaglià è ùn hà micca prestitu per ritirata nantu à una merezzione pieno. Ci hè sempre in dumanda, filmane per i magazini famosi è participendu in altimitori di alta moda. Daphne hà mai fattu a cirurgia plastica è li cunzidira micca un gattivu di soldi.

"Tuttu putissi essiri naturali. A mo età, capelli grisici, arrugati - questu hè u mio bagagliu, a mo vita. È ùn vogliu micca cambià "

Madeline Stewart hè un mudellu cù u sindromu di Down

U ghjovanu Madeline Stewart hè prova à e persone cù disabili chì in fattu e so pussibulità ùn sò micca limitati! U mudernu di 19 anni cù u sindromu di A Down viiu sana è chjina di vita, chì ogni ragazza pò solu sònniu!

Madeline publicisce sacchetti è cosemi, hè scumputu in una varietà di sessione di foto, nclusa i matrimonii, è riceve rializzii enormi. Hè un fan di un stiltu di vita sana: hè participatu à i danza muderni è visita a piscina 5 volte à settimana. E pà ottene u podju, a zitella hà persu 20 kilogrami!