Yalta - telefuni di telefuni

Hè impussibile di cunvene un viaghju per a costa di u cuntenenu di a Crimea, cunnisciutu cù palazzi è caves , senza visitare una di i so siti più famose - u carru chì connected Miskhor è i merlimi di u Monte Ai-Petri. Viaghjà in a cabine di u telefuni di a via telefetta vi serà più ghjustu da esse ricordati da i paisaghji divinamente belli è l'attitudini stupendu. Uni quindici minuti è u telefuni di u Yalta puderà transportà brave viaghjatori di a spiaggia di mare à a cima di a muntagna Ai-Petri.

U carru in Yalta: storia

U telefuni di carru principia a so storia in u distante 1967, quandu a prima petra era custruita in a so custruzzione. In u travagliu nantu à assembramentu di a strada, i cuntadini faccianu difficultà imprevisii, per quale anu bisognu di cambià u prugettu. U fattu hè chì i cordi di sguardi di a strata stanu nantu à e rocci. A custruzzione monumentali stira durante parechji dicennii, è solu a vigilia di u novu telefurno di u 1988 facia u primu passageru. Addiventàvanu in u cumitamentu d'admissione, chì hà auturizatu l'attivazione di u telefuni di u telefuni di Yalta in opera. Dopu po chì, in l'annu passatu 25 anni, u telefuni di u telefuni di Yalta da i so passageru hè stata trasportata incensamente in l'invernu è l'estiu, solu l'unicu modu di cumunicazione cù l'Ai-Petrinskaya Yaila durante a bassine di neve di l'invernu. Ghjè nantu à u telefurnu chì l'istituzioni chì sò in u prisu ricevenu tuttu ciò chì ci necessitanu: alimentazione, cose è a stampa.

U carru in Yalta: fatti interessanti

U modu di operazione ropeway

U telefuni di carru opereghja ogni ghjornu, senza ghjorni off e pause. Pudete scopre da 10 à 16 ore, è vai da 10 à 17 ore. Annualmente u telefuni ci hè chjusu per un mantenimentu preventivu. Succeu in a primavera, in marzu-aprile. U prezzu di viaghjà à Ai-Petri da u telefuni di telefuni hè 65 hryvnia per un adultu ($ 8) è 30 hryvnia ($ 4) per un zitellu. U figliolu sott'à sei anni di l'età utilizate u telefunu per venerà.

U carru in Yalta: accidenti

Parrannu di u telefuni di u telefuni di Yalta, hè impossibile ignorà l'accident fattu chì hè in August 2013. Per via di malfunzione tecniche per a prima volta in a storia di u travagliu l'11 di Agostu 2013, più di 70 persone addiventanu prigiuneri di u telefuni di u Yalta, chì literally hanging in the air. 40 persone èranu stati in un veiculi in a zona di l'estazione "Ai-Petri" à una altitudine di 140 metri è 35 persone - à una altitudine di circa 50 metri, vicinu à l'stazione "Sosnovy Bor". Dopu à i tentativi successi di inizià a strada in u modu di emergenza, una operazione per rescue tourist stuck da e forze di u Ministeriu di Emergenzii cuminciò. U travagliu di rescu travagliu finu à a notte, è com'è u risultatu, tutti i turisti sò salvati in modu sicuru à a terra. Nunda da quelli chì participanu à l'accidentu ùn anu micca riceve nisun harmu à a so salute. In cumpensu di l'inconvientenza, u telefuni di u telefuni di Yalta hà pagatu tutte i participanti di a compensazione incidentale in u quantità di 500 hryvnia (circa 2000 russii).