Angelina Jolie ùn hà micca bisognu di u serviziu di un omu PR!

L'abilità intellettuale di Angelina Jolie sò solu invicati. Malgradu u difficultu divorziu, cura à i zitelli, i prughjetti di vuluntarii è di u direttore, ella, cum'è turnata, possa mantene tuttu sottu u cuntrollu è ancu pensà à "campagni" cumplessi.

Da ricchie fugliali, diventò chì Jolie refusa categurichi di i servizii di un maniscalciu di stampa personale è PR l'omu. Questa situazione ùn hè micca nova in Hollywood, assai celebriti decide in modu indipendenti di scopu di a so cumunicazione cù i ghjurnalisti, pensanu à a so participazione à i manifestazioni di cunferta è di l'avvenimenti suciali. Tali auto-organizzazioni si digna di eloggiu, ùn avete micca accunsentutu?

A semana passata, in a pagina di sittii prezzi, anu sviluppatu infurmazione chì daveru nantu à u talentu organizzativu di Angelina Jolie. Sicondu i ghjurnalisti, l'attrìzia, sottu pressu di u pubblicu, hà cuminciatu à truvà un assistente trà l'agenti di stazzione. A cunfirmazione di sta infurmazione ùn hè micca ricevutu, ma furzò à Jolie per ricunquà a so attitudine à ciò chì succede, in particulare, postu chì assai pubblicazioni avianu a scrivite rivista "pusitivi" di Pitt, chì era chjaramente micca parte di i piani di l'ex-moglie. Pensemu chì l'accusazioni di Brad Pitt, parechji credi fabbricati è credi chì a surgente di "tuttu l'infesta" hè ella stessu Angelina.

U viaghju di Jolie in Cambogia hè un tentativu di rinforzà a so reputazione

U viaghju à Cambogia ùn hè micca solu ghjustificatu per a presentazione di a nova filma "Prima fècenu u mo babbu: ricordi di a figliola di Cambogia", ma ancu per a riabilità di a reputazione di Angelina Jolie stessu. I cumpagnie di i zitelli, i rumori di un romance cun Jared Leto è u perfetta spiagge di splendore, s'hè addivintatu una opción win-win per recuperarà u cuntrollu di a situazione.

Angelina cun deimi prima di a presentazione di a film

A participazione in a reunioni informale è informale, di parlà pùbliche, di cumunicazione cù i zitelli è i culleghi, l'urganizazione di l'entrevista - hà dimustratu Jolie da u megliu partitu. L'attrenda ultimamente distrugge u mitu creatu da i ghjurnalisti in a bisognu di un agente persunale è l'omu di PR, hà avutu cun perfettu.

Leghje ancu

L'entrevista cù u corrispundante di a BBC ùn solu un finu à u scandalous disassemblimentu cun Brad Pitt, ma ancu hà dettu Angelina in quant'è pacifile è un diplomaticu cunvalidatu, tentativu d'evità l'attacchi journalistic è di i zitelli.

Angelina Jolie incù i zitelli in Cambogia

Un altru fattu si merita elogiosi spiciali: i figlioli di Jolie-Pitt, ùn sò micca solu accuglienu silenziu in ogni eventuali, ma ancu cù attributi dispunievamenti, pensativamente, risposta à e dumande da i ghjurnalisti. À stà vicinu à i genitori stella, apparentemente, da una piccula età, apprendu à "mantene un colpu" in ogni situazione!