Disegno di Pasqua a scola

I zitelli di parechji età pudaranu più spressione i so pinsamenti in l'arti visuale. Crià disinfestori brillanti è culurite, ponu esse demonstratu l'associazioni chì ponenu un avvenimentu, è felicità ancu i so amori nantu à e venite festivi.

Inoltre, in vigilia di variate date significativu in ogni scola è di kindergarten, oghje, exhibe sò cuntenuti, à quale tutti i studienti o i sculari pò sottuce u so travagliu. Spessu entre i ghjesci di i zitelli selezziunate u megliu, perchè ogni zitellu cerca di dimustrà u so talentu. In questu articulu, vi diceremu chì articulu scelta pò esse attribuita à a scola per u cuncorsu di Pasqua, è avemu aduprà mette classificate megliu passaghju, grazzi à quale sarà pussibule copre da facilità à stu travagliu.

Cumu sculastru un saccu dipinti per Pasqua in u liceu di a scola?

U pugnu più apprezzatu per a Pasqua, chì pò esse attribuita à a scola, hè una cestera cù uccisi dipinta nantu à a vigilia di e vacanze in una varietà di culori, è ancu di Pasqua. Pudete piglià a manera simplice, a cume principal hè di seguità a nostra urdinazioni passageru:

  1. A manu dritta di u papetu, circà un rectangulu, è in a manca l'altru, à un angulu à u primu. L'elementu deve esse sculacciatu cù un lápizu fine, perchè ellu ci anu da esse borra dopu.
  2. Utilizendu un rectangulu, situatu verticalmente, sguassate i scritti di u torta di Pasqua, è aghjunghjenu u glaze in a parti suprema di ellu.
  3. Finitu gràzie u pasticcellu è dipinze a parte principale di u schelu di vimine. Perchè un zitellu piglia una pruduzzioni simili pò esse assai difficili, perchè pò pudè sculaccià uni pochi rimini o rapprisèntanu i celi.
  4. À questu u primu primu rinfurzà cù cura di tutti i linii auxiliarsi, è poi pigliate uni pochi ova di Pasqua, mette cù a cesta in tuttu. In ogni testicu, disibu un patrimoniu bonu, è ancu di decorar u cima di u pasticcellu.
  5. Aghjunghjule i manichi è a ciuma di u cesto, in più di a vela candela in u pastore.
  6. Sugiate uni pochi di più nantu à a cestera per fà più naturali. In u fondu, raghjone raghji.
  7. Avete un maravigghiusu patronu di Pasqua, fatta in lapis, chì pò esse attribuiti à a scola.
  8. Invece, siddu vi pintava sta stampa cù culori brillanti, fermarà più interessante. Per questu pudete usà u nostru esempiu.

Un altru simbulu di a Resurrecci Bright hè Sauce. A seguente classa maestra vi diciarete cumu pudete fà rende facilmente un patru di Pasqua à a scola cù una stampa di un bouquet di farine di questu arburu:

  1. Schematicu rapprisentanu u contu di u vase, in u quale i nostri ramuzzi sò stallati.
  2. À u fondu di a stampa, pittate u vasu in più detail.
  3. Cù ligami di differente grose, ponu rampi di salute.
  4. Avà a cuminciate di coglie i fogghi bianchi.
  5. Continue sculaccià i riti finu à chì coperà tutte e branche.
  6. Dove un pochi rami di saliciu nantu à a tavula, vicinu à u vase.
  7. Pudate ancu coglie fini in tutta a durata di sti branche.
  8. U vaso di u vase, discu dui ova di Pasqua.
  9. Ombra l'esemplariu di u vase.
  10. Sugisce ancu cù lume u ova per dà u voluminu.
  11. Continue aduprà l'ombra è cercanu tutte e linii cù un lapis suave è densu.
  12. Aghjunghje una ombra sottu i vaghjuli sughjetti nantu à a tavula.
  13. Finitu gràtinu l'ombra.
  14. Avà, gràzia un pianu nantu à u vasu.
  15. Finalmente, completate a panorama cù glare. Ùn ci sia dubbitu, una stampa definitivu vi darà un postu digià in u cuncorsu di l'opere di scola!