U sviluppu di a parolla in u gruppu media

I 4-5 anni sò longu rapidamenti è produttu. Di sicuru, per questu quì anu deve esse in e cundizioni accumpagnate questu. U sviluppu di a parolla in u gruppu medievale di u kindergarten hè una parte obligatoghja di u prucessu formale, u ghjocu di quale hè di creà una presentazione coherente è coherenta di i pinsamenti, a capacità di parlà correctament è chjaramente. Qualchi alcune di quattru anni ùn pò micca capiscu chì e paroli sò sinti di sona individuali è per quessa hè assai impurtante per attentate à u filu sonicu di ciò chì dicenu.

Lezioni in u sviluppu di u parolle in u gruppu mediu

Per preparà e classi per migliurà a capacità di i zitelli di parlà, i educatori sò animati à utilizà i manuales chì O.S. Ushakov, è ancu V.V. Gerbova nantu à u sviluppu di a parolla in u gruppu media. Moltu uttellu pò esse ancu l'astratti di l'ocupazione integrata da A.V. Aji, in quantu à e classi nantu à a cultura di u sonu di E.V. Kolesnikova.

U sviluppu di a parolla di i zitelli di u gruppu media

Fighjà i cunsiglii i struzioni basi di u travagliu di parlà in un kindergarten.

Prima, i ziteddi sò solu esse permessi di cumunicà cù l'altri. Allora tutti e cumpitenzi necessarii sò furmati, è questu hè abbastanza naturali.

Siconda, anu bisognu à esse insignata per retellà. U retillaghju pò esse basatu solu à a storia o storia chì era intesu, ma ancu nantu à i manifesti chì avianu à u zitellu stessu. I paisani anu ancu aduprà stu modu, chì offre u so figliu o figliola per dì ciò chì passava in a kindergarten per u ghjornu, o chì era in u cartoon vittiru.

Terzu, u travagliu cù imaghjini ponu esse assai pruduttivi. Per esempiu, pudete cunsece una certa foto, discutite ciò chì hè imaginatu nantu à questu. À u listessu tempu, l'educatore deve fà tutti l'sforzi di verificà chì i zitelli "parranu", anu interessatu à u tema è di stampa, ùn sò micca paura di parlà, di spressione l'opinione, di dumandà à l'altri dumandeti. Pudete puru recomendaru l'usi di scrive cù u sbagliu di l'artista, o "find differences" in order to develop the thinking lògicu di i zitelli in parallelu.

Quarta, rolini di ghjoculi sò utili è interessanti . Comu in ogni ghjocu, in such games, i zitelli sò liberati. L'urdinatore an incuraggià à un dialogu attivu, per risponde à e dumande, ma per micca currete e so errore di parlà. In generale, qualsiasi travaglii nantu à i sbagliati si deve esse fatti dopu à a sessione è senza avà chì hà fattu questu quellu o questu errore.