U sviluppu di parlà di i zitelli

U discursu hè unu di i paràmetri più impurtanti per a valutà u sviluppu di l'attività nervosa più alta di un zitellu. U so evoluzione cumincià cù u primu misi di a vita di u zitellu, è attivate finu à l'età di 5-6 anni.

Stages of development of speech

Ci sò trè isuli principali in u sviluppu di u discorsu di i zitelli (in i zitelli à un annu):

Dopu à u nascita, u zitellu ùn hè micca dotatu da a capacità di parlà, è per attruvarà l'attinzioni di a so mamma - ellu cresce. Aos gradualmente, cun mielinazione (sviluppu) di u curu, i novi posibilitate anu ancu: da a 5th-6th week of life, u zitellu face "agukat", per esempiu, per simplicità chjave (per esempiu: a, gu, uh, uh). Questu, in fattu, hè chjamatu camminu, è custituiscevi un passu impurtante in u sviluppu di u parolle di i zitelli. In i mesi dopu, avà devi chì u zitellu hè diventatu "più longu" per più longu, è da quattru o quattru misi, è in tuttu sò parechji sordi.

A sei mesi, u zitellu annunzià a ripetiri sulari individuali, per esempiu "ma-ma-ma", "ba-ba-ba", "gu-gu-gu", etc. Inoltre, cum'è avete sviluppatu, vi scurdate chì u zitellu ripetite i vostri intonations, ma mentri "parlanu" in a so lingua.

A fine di u primu annu di vita, u zitellu parle da 8 à 14 parole, u significatu di quale ellu (mamma, donna, dà, nè). Dui anni di vita, un discursu coherente si sviluppa in i zitelli - in u so vocabuli per questa età u 200 parolle. Quandu l'età di trè u zitellu u cumandante cumincià à capiscenu a usu di u tempu, i casi.

Cumu avemu nutatu un pocu più altu, u sviluppu di parlà di i zitelli hè un criticu impurtante di u so statu neuropsicu. Ma se si u zitellu ùn hà micca pressu per cumincià à parlà. Cumu sviluppà un paru à una età primiata?

Cosa da fà per sviluppà un discorsu à una età curretta?

I primi dui epiadi di u sviluppu di parlà - cammindu è babbling seguenu un dopu l'altru, è si trovanu arbitrarily in u zitellu. Ma, per averà u zitellu era "in passatu" cù u sviluppu normale - cun questu hè bisognu di trattà.

Si almenu - ghjè assai per parlerà cù u zitellu, chjaramente, senza avè necessariu distorsionar i parolle, spieghendu ciò chì fate, pronunzia i nomi di ghjuculi, l'ogetti. Di sicuru, stu metudu travaglià, se u zitellu sana, calma è in un bon animo. Per tutti, i pediatrici di i zitelli anugliani chì u più sustenevule u zitellu hè da u puntu di vista fisicu - u migliore a so capacità per formate u parolle. Questu hè, serà più faciule per ellu à amparà un discorsu attivu.

Ma chì faraghju, se vi sò impiegati in casa cù u zitellu, per tutti i termini chì duverebbe digià parlà, ma questu hè micca successu. A so sonu un alarme?

A risposta à sta quistione pò esse uttenita per cunsiglieri cun una logica di u terapeuta, ENT è un neurologist. Se a patologia hè cacciata, cumencia l'eserciti nantu à u vostru propiu.

U sviluppu di parlà coherente in i zitelli

Per scopu di sviluppà un discursu coherente à i zitelli, hè necessariu di piglià qualchi funziunalità di a so psique. Solu in questu casu pudete ottene u risultatu.

Principi chì travaglià cù u zitellu hè fundatu: