Moda di 60 anni

Ogni annu, famusi disinazioni di moda utilizate in i so tendenzi di i cullezzione chì eranu rilevanti qualchì volta parechji anni fà. In l'ultimi anni, ùn anu spettaculu hè passatu per almenu una figura di "u passatu", per esempiu, mudelli di ropa simili di stile è di moda da i 60. Ùn avemu ogni moda di u ghjornu chì si pò esse di sapè cumu questu o questu induce hè creatu, inoltre, hè casi impossible di seguitu di u tempu di creà tutti i mudelli di robba, è ùn hè micca necessariu. Parlate in più di a moda di i 60.

A moda europea è suviètica di i 60

Fu nta l'anni 60 di u XXu seculu chì a moda hà acquistatu un novu significatu per l'abitanti di u pianu sanu. À questu tempu e persone cambianu cambiat l'opinione annantu à a feminità è u cumpurtamentu di u sessu fieri in a società. E femicili accumincionu à vistinu assai più tranquillu. Hè stata in l'anni 60 chì a moda per vestiti-trapeziu appareru, chì trà e donne era un passione à i dieti.

Se vi vede à a storia di a moda in l'anni 60, pudete vede chì in questu pezzu, i tessuti naturali sò fora di moda. In u locu di u cuttuni, a lana è a sita venenu tela sintetica è ogni tipu di pelletteria. Tali tessuti eranu in u duminiu di i ghjovani per parechje motivi: prima, eranu facilmente borbone, in segundu, ùn esie micca esse stessi, è, in terzu, u prufittu era un spaziu pocu prezzu.

A moda per vestiti in a mità di u 60 hè diventatu pertinente per u novu movimentu hippy. Per i raprisentisti di stu gruppu di pirsuni, u fattore impurtante era quale hè u listinu di u raggiu di robba. I hippie pò esse ricunnisciuti da a ropa, a maiuranza di tessuti naturali, cù signali di cansa. A causa di l'stile di e robba di questi, i tendenzi comu "retro", "unisex", "etno", "folk" fù creati, ma u fenomenu più cumuni pò esse cunsideratu jeans fashion. A spessu, pudete scuntate una zitella in una strada in un vestitu di sita di lussu cun una bracera di jeans cascata contr'à e so spalle. Stu fenominu s'assumiglia più l'estilu di a moda americana di l' anni 60, ma oghje ùn pò micca esse indiferente nessunu fashionista.

Stili di i 60 è i novi movimenti

Fashion America da i 60, senza dubbiu, hà influinzatu l'evoluzione di moda è u cumpurtamentu di a giovanza domestica. Una di e teste di questa hè u sviluppu di a moda di u ghjovanu, l'anu cridatu "Baby Boomers", natu in i 50. Parechji ghjovani in questu pezzu diventonu indipindente di i so genitori, anu a vulintà "esce da a folla". E questu era manifestatu in tuttu: da a musica chì era aligiu à i so genitori, per, naturalmente, l'apparizione. Allora, in i 60, in e strade eranu stilyogi, chì a moda hè stata perplexa da a generazioni maiò. U propiu di stu modellu di a moda era l'uppurtunità di rimettisce è radicali a diffirenzia di i ghjovani è di i vechji.

Per drittu, a moda di e donne di l'anni 60 pò esse cunsideratu un "avenimentu" per u sessu fieri, perchè u scopu di essiri beddu è eleganti hè intruduttu in ogni donna di a Terra. Hè nutata chì hè stata in l'anni 1960, è specificamente in u 1961, chì a Casa di Moda di Yves Saint Laurent hè stata aperta, chì i so artighjani eranu trà i fundatori di a nova moda di a donna. Ogni sapiulu chì u novu hè un vechju scurdatu. Ùn vi scurdate di questu quì, perchè a moda ùn hè micca imprevisible, ma ancu cíclica, è nimu ùn sapi, e tendenzi di a moda di quale l'annu pricidenti in a stagna staghjunata torna un novu nantu à u pedestale di a moda. A più impurtante hè di esse sempre cunfidendu in sè stessu, ùn importa ciò chì porta; Hè a vostra imagina rapprisentata da a robba di a moda di i 60 anni brillanti o più di l'anni 90? Questu hè menu impurtante chì i vostri sentimenti in u vistimentu di questa robba.