Blackberry Satin Blackberry

Hè cresce chì a zaghira hè più utili chì a frambuesa. A maiò spessu hè cultivatu per a scopi industriali, ma chì l'impedisce di cultivà in a so razza privata è diventa pruduzzioni succetu, frutte, dolce è fragante? Nunda! È questu significa chì hè ora di inizià.

Descrizzione di u muvimentu varietà "Cronica nica"

Questa varietà hè negra, cum'è baga assai lacati. Tastanu frescu è dolce. I crescenu nantu à e corpi fermani senza coglie in l'arbuli. I rotuli sò stati attaccati à u trellis è trimmed in a cascata, ma altrimente a pianta ùn hà micca bisognu d'assistenza especial.

In u vaghjimu u zurriottatu deve esse simplicemente suleddu à a terra è cuparti per l'invernu. In u seculu annu, u gruixu di u dispusitivu hè di circa 3 cm, e foglie si saranu più rìgidi, culori gialli scuri. I bacchi sò furmati da raciuni.

I puritani stessi anu una forma irreguala oblonga è pisanu 5-8 grammi cume. U so nomu hè vinutu da u culore di frutti - bianchi è brillanti, cum'è satin. Sò ripusenu in parechje, perchè cose a vendita in e fasi. Sè avete tombu u momentu è dà e biscuzzo una visione, sò diventate fugliali è ùn esse micca bè trasportatu.

Cumu puderà pianificà una zucca "Criduta negra"?

Saplings prima di cultivà saranu guardatu in una tempura ghiaccata - da 0 à +2 ° C. Per evitari di stinzendu e rimanni, hè necessariu di purtà a pianta à un locu fradale, ma bien luminosu, quandu i cappi. A licenza in terra si deve esse realizatu solu dopu l'amuzione di fretu.

Blackberry "Sittintu nìvoru" amarà e spazi senza bulu è senza ventu. U tarrenu in u locu di u disembarkazioni prupunimu deve esse riccu in materia urganica.

Prima di ponae, purifichèghjanu i tarritorii di i bande d'erbe, preparanu fiure di 40x40x40 cm in u tagliu. Ogni vugliimà 5 kilogrami di pudori pudere, 100-150 grammi superfosfati è 50 grammi di fertilizzanti di putassiu. Tuttu chistu si mischiertu bè cù a tarra.

Intrappettemu e piantini in u collu di e raccordia è immediatamente aghjunghjenu a parti di terra, affinchendu solu 30-40 cm nantu à a superficia. Acqua cada bush cun 5 litri d'acqua, mulch the soil à u compostu o torba cun una capa di 6-8 cm in grossità. Se cresce una mora bidu à u moltu di u ventile, fassi 2-3 metri trà l'arbureti.

Cura per u mutu «Satin Black»

Blackberry Varietà Nilu Rossu hà un ciclu di sviluppu di dui anni. È in u primu annu l'arburettu cresce, i rinosule sò stati stati, è in u seculu anu purtatu frutti è muriu.

Per aiutà facilità a cura di a pianta, quantunque pussibule, i risultati di fruttuvi devanu esse diretti in una direzzione, è rimette di l'annu cursu per esse diretta in a direzione opposta. Questu hè u moltenu di u fanàticu chjamatu. In questu casu, i ghjovani rimoti avè bisognu à vultà in l'estiu à i tapissimi chì si creceranu, è e velli è e rami fecundati sò simpliciamente cutucati in u so fondu è puliti.

Per l'inguernu, l'arburete sò stati, chì stallate hà alluntanatu nantu à a terra. Fate cù cura per ùn dà micca. Sera dormitu cù turba è fogli. Quandu invita i tempiu, sò cuparti di neve.

In a primavera, prima chì l'inzergata imbarcate, l'arbusti hanu bisognu di esse scupranatu, anu prusatu è scurzatu longu rivolti da un terzu. I rivelli riticceri chì credi in a direzione erronita.

Propizziu curatori di u morsu

In i frutti di u bagnu, ci sò assai vitamini di u gruppu B, E, K, PP è microelementi. U fogliu hè ancu utile - sò assai vitamin C - 4 volte più ca, per esempiu, un aranciu. È u cuntenutu di l'acidu nicotinicu, a zaghira hè avantaghju di parechje frutti è e raimoli. A mora contene calcium, chì hè assai utili a pirsuni cù l' osteoporosi . Inoltre chì parechji fòsforus, ferru, magnesiu, copper, manganese.

A medicina tradizionale usa tutte e parte di a pianta senza esse. Di e foglie facenu un corpu sudatu, i frutti maduranu sò usati cum'è laurentissima laurante, affissante, perversi, cum'è grappiate. A decocuzione di i radichi hè adattatu per gargling with angina.

Blackberry rinfurza i capillari, hà pruprietà anti-sclerotic and anti-inflammatory. I dui foglie è i frutti sò largamente usati in dermatulugia è cosmetologia.