Cumu multipliche i ficus?

Ficus hè una di l'impurtanti perpà più pupulari. Questu hè duvuta solu per i so funziona decorativi, ma ancu per u signu chì, se u dà à una famiglia induve ùn ci hè micca figlioli, u ghjuridore in folla vi pò pronti. Dopu l'apparizione di sta pianta in a casa, parechji ghjardinari sò interessate immediatamenti in quantu u ficus ponu esse multiplicate. Dopu questu è avemu dicu in u nostru articulu.

Cumu riflette per multiplicà i ficus?

Prima di tutti, bisognu di decide cumu pudete fà. Ci hè quì i mètudi seguenti: vegetativu, fugliale è clonazzioni. Hè megliu aduprà u primu in casa, postu chì l'altri dui sò micca troppu complicate è esaminà cundizioni speziale. A ripruduzzione vegetale di u ficu hè pussibule cun l'usu di cuttings o ducts. Avemu da parlà à ognuna di elli in più detail.

Cumu prumovi i scoli ficus?

Per a vendita di u materiale di piantazione (stagioni) hè assai impurtante per piglià a strumenta ghjusta. Hè bisogna un saccu cutidianu o una cutedda. Cù u so aiutu, hè necessariu taglià a punta da a raghja semi-estruída, si ritira da a fine 10-15 cm. U cut must be obliquely, sottu u filu. U fondu di u fondu sò sbulitati immediatamenti. Allora andavanu bisognu di agisce cum'è questu:

  1. Lavute u cutru sottu acqua currente.
  2. Puscia per 1-2 ore in un dispusitore di acqua.
  3. Secure da 4-5 ore.
  4. Pudemu in acqua calda, cù carbone activu dissolt in questu.

Per a raghita per crecià e razzii, hè necessariu chì u bancu in u quale si stalla nantu à un mesi hè micca in opaku, ma hè stata in un locu luminoso. Dopu l'appearance of roots ou ghjovani rivolti, u zucchero pò esse pittati in un pinu permanente. Hè ancu possibili di cunducerà radicali in turba, rossi umiti è vermiculite. Solu in questu casu, hè necessariu per l'esurtazione per creà e cundizioni di vinu, questu hè chì deve esse cuparti di vetru o un film è mette nantu à una battida.

Questi mètudi, cumu si multiplicammi i ficus, sò adattati per a maiò parte di a so spezia (lyrate, Benjamin , gomma).

Ùn hè sempre bisognu di ottene un bon corpu, cusì parechji culttori si sò intrigudu da a quistione di se esse possibili di propagar a fogliusa di ficus. Da una sola foglia ùn pò micca avè una nova pianta. Hè necessariu chì ellu hà almenu un pezzu di u troncu, chì hà un nuddu inescu. Per quessa, se u cuteddu un troncu di figue è in cuttati petri, ma ogni unu d'avè tene una foglia è un filu, chì hè una chance chì tutti sianu stati ravitani.

Cumu multiplicà i ficus cù i strati di l'aire?

Per i ficus grandi cum'è arbulu, in particulari di quelli chì sò stirminiati forte è ani scuru nuvellu, hè megliu utilizà u metu di ripruduzzione cù capelli vertichi. Hè ancu fatti cumu cù l'altri priesii: una ramu da e foglie hè sottupostu, sottu u filu chì u corti hè eliminata, u "Kornevin" hè appiicata à questu locu è hè stata fatta cù u muscone assicuratu. Da quì sopra, cercà sta struttura cù u polietileniu è aspettate finu à chì e razzi cresci. Quandu succede questu, pudete sparà u ramu da avanti è pona in un pezzu separatu. Stu metudu ùn hè micca usatu solu per u scopu di riprutazione, ma dinò per u rejuvenecimiento di a pianta antica.

Hè ricumandate per prupagarià a tarra di terra (nanu, in forma di freccia) è di spezie d'arbureti di ficusimu da capas horizontale. Per fà quì, pulisce i foglie di a bassa ferita è inserisce in a terra. Hè necessariu di fà questu cun pruduttu, per ùn micca per fallutallu. Per riparà stu vigne in questa position. Dopu a furmazione di e radichi, u ramu da quì hè chjude da a pianta madre.

I pruduttori ci anu avutu chì i pianti chì appartenenu à u gruppu d'ampezzo sò assai radichi più veloci di l'arbre, perchè u timing di i razzii di e stagni in ogni spezia hè diversu.