Role ghjoculi per i zitelli

Probabilmente, ùn ci hè micca un solu ziteddu in u mondu chì ùn piace micca di ghjucà: da a nascita, i zitelli sò attrati da i rittles brillanti, diventate i piramidi, è quandu anu più vechje sò rimpiazzati per più di jucuri "adulti". Dui anni di età anu da principià per copre u cumpurtamentu di i so genitori, purtendu à i elementi di a vita verita. Questu aiuta per sapè megliu u mondu circundante, sviluppà l'imaginazione è hà amparatu à cumunicà cù l'altri figlioli. Per quessa, i giochi à i zitelli ùn sò micca solu interessanti, ma ancu assai utile.

I ghjochi per i zitelli

Hè assai impurtante per i mariti è di i babbi di sustenei i zitelli in questu sforzu è, in casu possibbili, participanu à i robi. Pò esse cusì vitalu: vai à a tenda, ristorante, clinica; è fabulosa, basatu nantu à i scrittuli favoriti è i fichi. Per stimulerà a participazione di i genitori in u rolu di i ghjochi di i zitelli à l'iniziu u stadiu hè impussibile, perchè se u zitellu ùn hè micca intesu a ghjucà, allura i so tentattivi di traduzzione di questa o quella pianta in a vita serà falata è intriscendente. Ricurdativi chì i ghjocati devenu esse necessariu ghjustu è insegenu u ziteddu qualchì cosa utile

Unu di i ghjoculi più frequenti ha statu sempri è resta "shop". Pensu chì ogni mamma è u papà, e sanu sanu perfetta. Assicuratevi invistiscenu in preparazione per questu un fogghiu: fate un cuntaculu cù i bè chì vi gustu, pegate i tags di tariffu, cum'è soldi pudete aduprà taglioli di carta, muniti, buttoni, pebbles - tuttu ciò chì l'imaginazione di u zitellu sperienza per. Specialists nota chì l'imaginazione di i zitelli, chì oggetti ordinali è i jucuri "trasfurmà" in "strumenti" ch'elli precisanu, hè megliu perfunatu.

Giochi per i lorichi di ghjuventù

U jocu rolu di famigghia populari cunisci ancu quandu un zitellu va à un kindergarten. Un passimaghju cumune si aiuta à i zitelli per adattate rapidamente in un novu ambiente, per truvà l'amichi, per pruvà à i novi imagine. I roulette in u kindergarten pò ancu esse usatu cum'è un caratteru domesticu è fabuloso. A maiò spessu, i ziteddi ghjucanu "famiglia" è "hospitalu", rodi di distribuzioni indipendentemente, chì aiuta à l'educatore a identifichi precisa di i lettori è i picculi infirmighjenu in u gruppu.

Per participà tutti i zitelli in u prucessu di u ghjocu, i maestri spessu usanu l'historii di i so ricci di favvi prediletti, affissendu i roles. Ancu unu di i più interessanti è utili hè u ghjocu "A Princess-Nonsmeyer": cù l'aiutu di a regressiva di a princesa è u Tsar Berendey sò scelti, l'altri figlioli tornanu turnà per fà risanà a Nesmeyan, u più bellu rimettu hè determinatu da u rè è riceve un prise priparatu. In u futuru, i roli pò cambià. Questu ghjocu ùn solu ùn diventerà i zitelli, ma dinò l'aiuta per revelà i so talenti è i so capacità d'attraversu.

Giochi per i preestrieri

I roulini ghjucassi pè i zitelli pre-ortu sò digià più seriu è detallatu. I suggetti sò diventati, è i moveri spessu facenu i so suggerimenti per u so sviluppu. À questa età, i contatti di fata pò esse ghjucatu da rolli, leghje i libri, stimulating u zitellu per amparà è migliurà a tecnica di leghje. I vituali di i preestri di i pre-maistriu si sò in parechje parechje parcorsi: u ghjocu in a "famiglia" includenu viaghji à l'ospitalu, una cafe, una scola è altri istituzioni cunnisciuti da i zitelli. I dialogi di i zitelli addiventanu ancu più informante, da quali parenti anu sdrughje assai infurmazioni nantu à u so zitellu è in un locu, forsi, currete i so cumpurtamentu, perchè in u ghjocu, i zitelli rifetenlle a so visione di u mondu circundante, cumpresa a so famiglia.

L'impurtanza di i role-games per i zitelli, esempi di scuperte pussibule pò esse parollate assai, ma u principale chì i paisani ricurdavanu: un ghjocu cumuni cun u zitellu hè, sopratuttu, u prucessu di l'educazione, una manera di dimustrà u zitellu cumu amu. Ùn abbandunate l'oppurtunità: aprisiunate tutti l'impurtanza impurtanti, pagà attente à u mulu è ghjucate à ghjucà.