Cù que portanu trousers-puffs?

U pappagallo di i ghjorni sò una di e insubbabili cose in u vestitariu di alcuna nica. In questu casu, stu mudellu di i pantaloni hè populari, tra l'amatori di i classici, è in i fanni di u style sportiu, cum'è i ghjuvanetti di ghjuvanotti, è e ragazzini cù meriti peseti. Allora, cù ciò chì porta di i pantaloni?

Prima, cogghiamu i caractères principale di i ghjuvannali o pantaloni o cum'è sò dinò chjamati "magretti". Hè tìpica, a larghezza di quelli di pantaloni à l'angoi, è a cintina pocu sottumette.

Pantaloni classic

Sè vo site un oghje di ufficiu o cum'è un scrittu strettu di robba, tandu cumu i pantaloni classic, chì in 2013 pò aghjustà à colpu, à tempu cù una cammisa classica apposta è cù una cammisa in un stil masculinu, chì hè più liberu . E duie opulentivi seranu perfette per spencerà a vostra figura. Inoltre, una camma cù un corpu di ghjuvanottu vi sarà prufittu.

Ùn vi scurdate micca quelli chì ponenu trousers-puffs di vista di scurzà e so peri, per chì avete bisognu à portà cù calzetti cù tacchi sali. Allora farà per sempre e so cugliera ùn solu più magretti, ma sparti ancu visualmente. Clàssici cuddetti femminiliali sò costati da un spaziu densu chì ùn dura micca. In questu casu, tali mudelli ponu esse supplementati cù borse è frecci.

Chì duvete fà vede pantaloni cummincii?

Eccu pudete dà venti à fantasia. Caminendu per un caminu, ponu purtà ghjunghje cù un camellu simplice, camma o camisa in u stilu casuale (stil casuale). Inoltre, a chjuchezza di chiffon di luce prutrarà bè, per a strada, hè ancu modellu in 2013.

I mudelli in u stilu casuale sò generalmente fatte o tessuti mmeciutu o denim, chì hè spessu preferitu per e nobili moderni. Hè, prima di tuttu, còmpiu. Per finisce l'imagine, pudete mette un paru di scarpi in un pianu un pezzu.

Calce di moda

Dudochki serà apprufessivu di vede cun un cardigan longu. Cumminendu sti cosi trendi di sta stagione, puderete creà una imatge romantica.

Comu avemu digià ditti, i pantaloni di u pantalone di a donna sò una cosa universale. Disegnaturi creà mudelli di sti pantaloni ùn sò micca solu di tessili liquidi, ma dinò di i densi, in casu di climaticu frescu. Cumu questu in questu casu hè pussibule mette nantu à i pantaloni-pipe? Un ghjerzu caderu o ghiaccio vi vene in u salvamentu. Pudete suppurtà di sta imagina entera con suede o stivali di cocia.