Ubrus Headpiece

Forsi, u vestitu femminile più anticu hè u mannu d'u ukrus. Hè stata chjamata di manere diffirenti: una mosca, una tela, un infernu, una pista, un velu. Parlendu in generale, hè un pezzu di tile. Ci era assai modi di viuluncele: i fini eranu diffirenti ligati, a tela hà variata in larghezza è larga in difettu, u teatru propriu è a so decoru diffirìanu.

I mani di un bandage

Ubrus femminili era un pannellu rilangulari ralo 2 metri è 40-50 cm di largu. In iniziale, un ghjornu era attaccatu à a testa, è sfracicata sottu u quattru. U sicondu bastimentu si mette nantu à a so spalla è hè stata dicurata cù ricami è cusitu d'oru, d'argentu è di sita. U Beads era una manera assai populari di decorate un pane. L'abitanti ricchi puderanu affordà di decorate a so capelli cù e so ghjovani nantu à i so uberos.

Puderete u celu in u capu hà acquistatu una forma triangulare. I fini eranu stati pruninati sottu à u mandarin è ligatu cù un nuddu puntatu nantu à a testa. In questu casu, l'estremità sò abbandunati nantu à e spalle. Per a "fissa cerimonialis", a so parte deve esse chjucata. A cussu l'uretra sottu a chjave, diventata in u principiu di u XIX seculu, sta tradizione hè vinutu da noi da a Germania. Prima di quessa, e donne ci attaccò stu elementu di vistimentu cun una "capu" (alta nantu à a corona). E ci era una impressu chì i mo denti minatu.

A donna in uule à u ghjornu attuale

Invece ancu chì u tocca vultà parechji anni fà, hè sempre popular. Certu, ora i fimmineddi ùn attaccanu u canvas alta nantu à u vertex, chjusu i so chins. Aghjustate i puntelli sottu à a vistura di l'imbastitura, mentre torcia u fazzulettu nantu à u collu. Sta sta storia si face assai fimminenza. Oghje, ùn anu sempre u stessu, una volta assai vera fiuranza. Una figura di moda hè cunsiderata cumpresa una abstrazione. Ubrus (sciarpa) per e donne pò esse monophonic. Hè impurtante selezziunate u culore propiu è stampa di u pruduttu. Hè troppu impurtante d' attaccà un pochepe pasquale correttu. Questu averebbe definisce: cusì vi face: eleganti o ridículu. L'imaghjera deve parechje interessante, un pocu anticu e veramente fimmininu.