Cumu insignà à u zitellu per riapplicà u testu?

A ricerca parlata di u testu, l'abilità di rinforà ciò chì leghje in i vostri paroli hè una di e cumpetenze chì sò necessarisi per a scola successiva. Riturnendu u testu in i vostri paroli, u zitellu sviluppa memoria, pensamentu è vocabuli, è ancu apre studiassi è raffurzà a principal è secundaria in u testu. In questu articulu, avemu avertitu cumu ricuà ricitariamente u testu, è quale mètodi aiutà aiutà è u vostru zitellu per affruntà à stu travagliu senza u prublema. Puderete amparà à insignà à un colegiale à riapplicà u testu, è cumu fà chì u zitellu fate cù piacè - faciule è faciule.


Reguli di retelling Test

Quandu s'agisce à u zitellu annunzià è enfatizà i punti principali di a storia leggiu, ricurdate l'ordine di ei eventi chjosi è dite in i vostri paroli. Di sicuru, hè impossibile cumprà una bona retrave di u testu da un zitellu cù un discorsu pocu travagliatu. Dunque, i genitori averebbenu cura di u sviluppu di migliurà di parlà prima di trasiri a l'scola. Per fà questu, pudete parlà più cù u zitellu, cantà e canti, leghjite assai, insegna poesia è cusì. A cumunicazione cù l'adulti è, in particulari, cù i genitori - hè una cundizione indispinuta per u sviluppu di u discorsu di u zitellu.

Ci hè parechje tecniche chì facenu più fàciule per riparà u testu:

  1. Analisi è compilazione di un pianu di riparazione di u testu, analizazione analogica prelimiunali di a trama, i protagonisti è l'attori di a storia, l'ordine di l'eventi. In contestazione à i prublemi suggerenti di l'adulti, u zitellu ricorda u cuntenutu di u testu, dopu à quale ellu prupone à ricordu.
  2. Retell nantu à i vostri ritratti. U zitellu prima, cù un adultu, ponti parechje illustrazzioni per a storia, dopu à quale, custruimu nantu à elli, crea u so testu.
  3. Una paràbrasa di illustrazioni preparata. Parechji zitelli anu una memoria visa fine, cusì illustrazioni in u libru pò esse un fundariu assolutu à retrave a storia leghjite.

A ricerca di i ritratti pò esse trasfurmati in un ghjucatu caccia. Per questu, u zitellu, cù l'adultu, tira uni pochi di foto chì riclamà i turni principali di a trama. Queste ritratti aiutanu à u zitellu navigate a secunna di l'eventi è ùn viaghjà cunfundita. L'imàgini deve esse simplicemente, ma à u listessu tempu compendibile, illustrate claramente un certu episodiu. In seguitu, i ritratti sò disposti nantu à u paviu in a forma di una strada è u zitellu, caminendu à seguente, fighjenu i ritratti, ritendu a storia è l'avaremu.

À l'estiu, tali stradellu ponu pittatu nantu à l'asfaltu di un pezzu o patio.

U figliolu maiò seranu avvicinati da un metudu in quale ellu hè scrittu un pianu scrittu per rimpruverà u testu. Nzè cun u zitellu leghje u testu, è, dumandendu e quistione primurale, aiuta à evidenzià l'elementi principali di a storia, fendu nantu à u paper. Hè impurtante chì l'articuli in u pianu ùn sò micca troppu longu, soprascritti da infurmazione. Pruvate per fà i punti di u pianu chjucu, ma capaci, informativu. Pudete dividisce u testu in u sensu è in chapituli o paragrafi.

Pigliate u vostru tempu è ùn dumandate à u zitellu per un risultatu immediata. Bè preparatu per u fattu chì avete bisognu di rieiate u testu dopu ogni retillazione, cuntrollà cù l'errore originali è salienti o omissazioni. Pudete bisognu di leghjite u testu 3 o più volte nanzu chì u zitellu puderà retellà ben ancu. Ùn avete rischeratu è ùn rive u zitellu, stà tranquillu è venerà u zitellu, perchè ùn spiegà u so cumpagnie.

Impressa à riapplicà u testu in un cuntenutu simplici è cunciadenza, svantaghju pocu à i cessioni più cumplessi.