A ricerca di a Salute di a donna hà rivilatu a passione secreta Cathy Holmes

Cumu tanti attrici, Katie Holmes hè in constant search of herself, è pruvate a forza di e capacità fisiche di u corpu. In u duminiu d'aprile di a Salute di a Salute, ella ùn solu accunsentì à una riserva di ritrattu, ma hà parlatu ancu di u so passaticu novu è di l'educazione per a so figliola.

U Boxing hè a cure cura per l'stress!

Katie Holmes sustegnu di u sport passiu è i pilates preferiti è i io, ma grazia à a preparazione per a nova film, hà decisu di piglià lezioni di boxe. Comu l'assicurata assicurata, ella dispria chì prima hà refusatu l'offerta di un entrenatore persunale per praticà sporti duru:

"Sugnu cuntentu chì u boxe hè statu in a me vita. Prima ùn puderebbe figuratoghje chì eru nantu à stuoie è guanti, è ùn avete capitu perchè refuseu di piglià lezioni per tantu. Sguette perfetta u stress, in particulari i ghjorni chì a testa sferia cù pinsamenti è prublemi.

A rivista di a Salute di a donna invitò à Katie Holmes à a sesión di foto

I riti suciali sò l'auturefia!

Katie Holmes amputò chì ella hè sensible à i critichi è e rete soziale, perchè smincenu a sperienza in elli:

"Sò ambivalente quantu criticà cum'è l'attrice è a mamma. Di sicuru, aghju vistu e so difetti, ma ancu. In particulare, sò assautatu da e rete suciale, storii è posti di moms felici à Instagram. In ocasioni, pruduce un sentimentu di fiertà, quarchi di incertezza, certi volti. Per esempiu, oghje aghju vistu un postu cumu cumu una donna hà pigliatu un zitellu à Maroccu cun ella è si cumpranu i so impressioni. Immediatamente ùn ci hè una idea, è perchè mai aghju fattu? Chi avete impeditu? Alas, ùn sò micca perfettu per a me mamma. "

A donna ideale hè mamma!

L'attrenda parlava cun grande affettu nantu à u rolu di a mamma in a so vita è u so enormi capacità creativa:

"Ùn sò perfettu, nè in una donna, nè da una mamma. Ma vinendu à mè hè sempre un esempiu di l'ideale di una donna - questa era a mo mamma. Hè criativa, sempre in cerca di idee creativa. Da a cosa banale, pò fà una piccula opara d'arti, è in ogni vanu a so vita! È cusì in tuttu, à ciò chì tocca! Quandu eru picculu, aghju pigliatu tuttu per e cundutu, ma cun l'età l'aghju cuminciatu à vedà in tutti i so opiri di poesia è di cumpurtamentu inturniatu ".
Leghje ancu

Cathy aghjunghjia a so confession tremblante à u desideriu di capiscenu a saviezza di a so mamma. Intantu, sicondu l'attrìccia, hà da sapè à creà cusimintia in a so casa è hà prutezzione di cambià l'ombra di i muri in a so stanza. Eppuru, questu questu hè un passu versu qualcosa più ambiciosu?